עשרה אמנים ישראלים יקיימו הופעות חיות מסלון ביתם, ואתם מוזמנים

על רקע משבר הקורונה והקריאה להישאר בבתים, מועדון הלקוחות ‘ביחד בשבילך’ משיק סדרת מופעי LIVE דיגיטליים. מופעי ‘ביחד בסלון’ ישודרו היישר מסלון ביתם של עשרה אמנים בולטים, לבתיהם של חברי וחברות ההסתדרות. מדי שבוע יתקיימו שתיים או שלוש הופעות, שיתחילו כולן בשעה 19:00 בערב וישודרו בשלושה ערוצים מרכזיים – בדפי הפייסבוק של ההסתדרות ושל מועדון ביחד בשבילך, ובאתר המועדון. ההופעה הראשונה, של אסף אמדורסקי, תתקיים הערב.

בהמשך, יופיעו גם חמי רודנר (25.3), שלומי שבן (29.3), דנה ברגר (31.3), יהלי סובול (2.4), ערן צור (5.4), קורין אלאל (7.4), דן תורן (12.4), גבע אלון (16.4) ואלון עדר (19.4).

"אנחנו מוכרים כל השנה כרטיסים מסובסדים לכל האטרקציות, ההופעות והאירועים המרכזיים במדינת ישראל" אמר ל’דבר’ מנכ"ל מועדון ביחד בשבילך, אייל קרוליצקי. "בתקופה הזו, כשלצערנו אנשים יושבים בבית, רצינו לתת מענה ולהעלות מעט חיוך. יצרנו קשר עם סדרת אמנים שהסכימו לשתף איתנו פעולה ולהרים מופעים מסלון ביתם, במינימום מגע. אנחנו נשלח צוותי צילום לבתים, והאמן מהסלון עם הפסנתר או הגיטרה, ינגן וישיר במשך 45 דקות. זה עוד שירות חינמי נוסף שמציעה ההסתדרות לחבריה, באמצעות מועדון ביחד בשבילך, וזו גם הזדמנות יפה עבורנו לתמוך באמנים, בגורמי ההפקה ובצוותים הטכניים ששותפים איתנו לפרויקט, שלצערם, גם הם יושבים בימים אלו בבית".
דבר העובדים בארץ ישראל
כל בוקר אצלך במייל

אישור ההצטרפות מהווה הסכמה לתנאי השימוש באתר

בימים אלה מציע המועדון הטבות מותאמות, כגון מבצעים על מזון במשלוח ומבחר מוצרי צרכנות למשפחה ולבית. כמו כן, מציע המועדון מבצעים על ספרים בהוצאת עם עובד וברשת סטימצקי, משחקים לילדים ועוד, והחל מהיום מושק גם מבצע 15% הנחה ברשת ויקטורי.

Leave a Reply

Name *
Email *
Website