פלטת מתכת פגעה בעובד באתר בנייה בבאר יעקב, מותו הוכרז במקום

עובד, כבן 30, נהרג הבוקר מפגיעת חפץ כבד באתר בנייה ברחוב שבו בבאר יעקב.  מותו נקבע בדרך לבית החולים. פראמדיק מד"א חן מיכאל, סיפר: "מצבו של הגבר, שהיה מחוסר הכרה וסבל מפגיעה רב מערכתית קשה, הדרדר במהירות והוא איבד דופק ונשימה. ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות, שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו". אריה מנדלזון ראש סניף איחוד הצלה בבאר יעקב סיפר כי "מדובר בפועל שנפלה עליו פלטת מתכת (פלטה טרומית) תוך כדי עבודתו באתר בנייה".

זהו ההרוג ה-84 בתאונות עבודה מאז תחילת השנה, וה-43 בענף הבנייה לבדו. מפקח מינהל הבטיחות והבריאות התעסוקתית הגיע למקום. המשטרה פתחה בחקירה בשיתוף עם משרד העבודה והרווחה.

אמש בשעות הצהרים נפגע עובד כבן 30 בנפילה מטרקטור באתר בנייה בשדרות ז’בוטינסקי ביבנה. הוא פונה לבית החולים קפלן כשהוא במצב בינוני, עם חבלת ראש.

מוקדם יותר, נפל עובד כבן 50 מגובה ברחוב הציונות באשדוד.  חובש בכיר על אופנוע מד״א יהודה שושנה, סיפר: ״הגבר שכב על הקרקע בחצר הבניין כשהוא בהכרה, סיפרו לנו שנפל בזמן שעסק בהתקנת גגון. הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבית החולים״. הוא פונה לבית החולים אסותא באשדוד, כשהוא במצב בינוני עם חבלות ראש.

עוד נפגע אתמול עובד בן 27 מחפץ כבד באתר בנייה ברחוב רבן יוחנן בן זכאי באלעד. הוא פונה לבית החולים בילינסון גבר כשהוא במצב בינוני, עם חבלת ראש.

ביום שלישי נפל עובד בן 22 מגובה שלוש קומות באתר בנייה בשכונת הפרחים בחריש. הוא פונה לבית החולים הלל יפה כשהוא מצב בינוני, עם חבלות בראש ובגפיים.

ביום שני נפל עובד בן 36 מגובה שישה מטרים באתר בניה ברחוב קטיף בנתיבות. הוא פונה לבית החולים סורוקה כשהוא במצב בינוני עם חבלות בראש ובפלג גופו התחתון.

Leave a Reply

Name *
Email *
Website