צרפת תסבסד חופשות קיץ לצרפתים | בארה”ב המעסיקים דורשים פטור מאחריות לבריאות העובדים | הבנק הפדרלי בתחזית פסימית

המעסיקים דורשים מהקונגרס האמריקאי לפטור אותם מאחריות חוקית להידבקות עובדיהם בקורונה

נציגי המעסיקים דורשים מהקונגרס האמריקאי לפטור אותם מאחריות חוקית להידבקות עובדיהם בקורונה, כך מדווח הניו יורק טיימס. פתיחה מחדש של המשק האמריקאי מביאה איתה סכנת הידבקות מוגברת, ונציגי המעסיקים האמריקאים דורשים מהמפלגה הרפובליקנית לקדם חוק שיפטור אותם מאחריות חוקית להידבקות. איגודי העובדים מתנגדים להצעה, וטוענים שהדבר יפחית את המחויבות של אותן החברות לעשות מאמצים לשמור על סביבת העבודה בטוחה עד כמה שאפשר.

ממחר אירופה תהיה פתוחה לתיירות

בירות אירופה ייפתחו החל ממחר (שני) לתיירים ממדינות בהן שיעור התחלואה נמוך, כך פורסם בפייננשל טיימס. ענף התיירות האירופי הוא אחד הנפגעים הקשים ביותר ממשבר הקורונה, והמלונות הפריזאיים נמצאים בתפוסה של 25% מהרגיל. כדי לפצות על הביקושים הנמוכים הצפויים הקיץ, ממשלת צרפת הודיעה כי תסבסד חופשות קיץ של צרפתים שיבחרו לבלות בתוך צרפת.

הפד מזהיר שהדרך להתאוששות כלכלית "חסרת ודאות בקיצון"

הבנק הפדרלי של ארה"ב מזהיר מפני התארכות המשבר הכלכלי ואמר בדו"ח חצי שנתי לקונגרס שהדרך להתאוששות כלכלית "חסרת ודאות בקיצון". הבנק מעריך כי התוצר האמריקאי ימשיך להתכווץ ברבעון השני אחרי ה"התמוטטות" ברבעון הראשון. הבנק גם הזהיר מכך שהפגיעה בביקושים העולמיים גבוה בהרבה מזה שאחרי משבר 2008.
דבר העובדים בארץ ישראל
כל בוקר אצלך במייל

אישור ההצטרפות מהווה הסכמה לתנאי השימוש באתר

Leave a Reply

Name *
Email *
Website