קנדאל קוין עשתה היסטוריה כשהשתתפה לראשונה באולסטאר של ה-NHL

שחקנית נבחרת ארה"ב בהוקי קרח, קנדאל קוין בת ה-26, עשתה היסטוריה בספורט האמריקאי. במהלך סוף השבוע האחרון קוין הפכה לאישה הראשונה שמשתתפת באולסטאר של ליגת הוקי הגברים, ה-NHL. קוין הוזמנה להתחרות בתחרות היכולות במקצה "המחליק המהיר" וסיימה את האתגר בתוצאה טובה של 14.346 שניות, מה שהקנה לה את המקום ה-7 מתוך 8 בתחרות. "התגובה הראשונה שלי הייתה שאני יכולה לעשות זאת!", סיפרה.

שחקנה של קבוצת ‘קולורדו אוולאנש’, ניית’ן מקינון, היה אמור להשתתף בתחרות, אך בעקבות נפיחות ברגלו נאלץ לוותר על תחרות היכולות. במקומו הוזמנה למקצה "המחליק המהיר" באופן מפתיע ובלתי צפוי שחקנית נבחרת ארה"ב בהוקי נשים, קנדאל קוין. אחת מכוכבות נבחרת הנשים האמריקאית שזכתה במהלך הקריירה שלה בחמש אליפויות עולם ובמדליית הזהב באולימפיאדת החורף פיונגצ’אנג 2018.

History was made and barriers were broke. It was such an honor to be the first woman to compete in the @nhl All Star Skills Competition last night. I can’t wait to see what the future holds! #NHLAllStar pic.twitter.com/Sc125oBGCx

— Kendall Coyne Schofield (@KendallCoyne) January 26, 2019

השתתפותה באירועי האולסטאר שנערכו בסן חוזה, מהווה שיא נוסף בקריירה הפורייה שלה. "זה ללא ספק אחד משלושת מרגעי השיא של הקריירה שלי", אמרה קוין שהוזמנה במקור לאירוע כחלק ממסורת של שחקניות הוקי קרח קנדיות ואמריקאיות בכירות להציג את תחרות היכולות של האולסטאר, שכולל מדידה של זמן במהלך ביצוע מספר אתגרים בזמן הקצר ביותר. בעקבות ביטולו של מקינון החליטו מארגני התחרות לעשות את המעבר המפתיע ולא לחפש מחליף אחר, אלא להזמין לראשונה שחקנית הוקי נשים לאתגר.

ההחלטה לצרף את קוין לתחרות השיא החגיגית של ליגת ההוקי קרח, היא צעד בדרך להפוך את האולסטאר לחגיגה של כולם שמעניקה במה אמתית להוקי קרח הנשים בארה"ב ולא מציב את השחקניות רק בתור מי שמציגות את השחקנים. "הרושם הראשון היה שאני יכולה לעשות זאת. המהירות שלי היא הכוח שלי. ידעתי שזה היה רגע שישבור הרבה מחסומים ויכול לשנות את התפיסה כלפי המשחק שלנו ולהראות תמיכה במשחק שלנו. זה היה כל כך מרגש".

She came. She skated. She crushed it. @sean_leahy recaps a historic night for the NHL, @usahockey and @kendallcoyne. https://t.co/NXo6oIqkx5 pic.twitter.com/8P6c5RiCPa

— NHL on NBC (@NHLonNBCSports) January 26, 2019

קונור מדיוויד מקבוצת ‘אדמונטון אוילרס’, שזכה במקצה עם הזמן המהיר ביותר פירגן לקוין לאחר התחרות. "כשהיא החלה להמריא, אמרתי ‘וואו’. הייתי בטוח שהיא יכולה לנצח באופן שהיא החליקה".

Leave a Reply

Name *
Email *
Website