שרת המשפטים שקד נפגשה עם משפחות החשודים בטרור יהודי

שרת המשפטים איילת שקד נפגשה הערב (שני) עם משפחות חמשת העצורים ברצח הפלסטינית עאישה אראבי. חמשת החשודים, קטינים הלומדים בישיבה בהתנחלות רחלים, נעצרו בסוף דצמבר, בחשד לזריקת אבנים שהובילה למותה של הפלסטינית עאישה אראבי. אראבי היא אם ל-9 מהכפר בידיא, שנהרגה לאחר שאבנים יודו לעבר הרכב שבו נסעה לפני כשלושה חודשים ליד ההתנחלות רחלים בשומרון.

בימים האחרונים, ניהלו משפחות החשודים, ביחד עם עורכי דינם, רובם מטעם ארגון ‘חוננו’, מספר הפגנות במחאה על מעצר החשודים על ידי שב"כ, כולל מסיבת עיתונאים אותה ניהלו הערב משפחות החשודים. מסיבת העיתונאים נערכה בבית ציוני אמריקה בתל-אביב, ובה נאמו גם הורי תלמידים נוספים מהישיבה בה לומדים החשודים.

טרם מסיבת העיתונאים פורסם כי שקד נפגשה הערב עם משפחות הנערים העצורים והקשיבה לעמדתם. עוד נמסר מארגון ‘חוננו’ המייצג את החשודים כי "המשפחות מודות לשרה על הפגישה ועל ההקשבה".

ח"כ עיסאווי פריג'(מרצ) צייץ בחשבון הטוויטר שלו כי "מסתבר ששרת המשפטים נעשית מאוד חיובית לטרור כשהוא מבוצע על ידי יהודים. שקד היא סמוטריץ’ בלי זקן, שרת משפטים שמנסה להשתמש בכוחה בכדי לסייע לחשודים ברצח. אפשר רק לתאר איזו מהומה היתה מתרחשת אם ח"כ זה או אחר היה נפגש עם משפחות של חשודים פלסטיניים בטרור. שקד היא לא ח"כ, היא השרה האחראית על מערכת המשפט. המעשה שלה הוא לא פגישה תמימה אלא ניסיון להשפיע על גופי החקירה."

Leave a Reply

Name *
Email *
Website