תאונה קטלנית במעלות: עובד נהרג בנפילה מגובה באתר בנייה

עובד כבן 50, תושב בית ג’אן, נהרג הבוקר (שישי) בנפילה משלושה מטרים באתר בניה בעיר מעלות. הוא ההרוג ה-12 בתאונות עבודה מאז תחילת השנה.

יצחק שבתאי, חובש איחוד הצלה שהגיע למקום, אמר כי לדברי עוברי אורח העובד נפל מגג של קראוון תוך כדי עבודתו באתר בניה. חובשים ופארמדיקים מאיחוד הצלה וממגן דוד אדום ביצעו בו פעולות החייאה, אך נאלצו לקבוע את מותו במקום. שוטרי משטרת ישראל הוזעקו למקום, חוקרים וחוקרי זיהוי פלילי אוספים ממצאים ופתחו בחקירת נסיבות התאונה בשיתוף משרד העבודה והרווחה.

אמש (חמישי) התהפך מערבל בטון ביישוב דבוריה. בהתהפכות נפצע גבר כבן 30 אשר פונה באמצעות מסוק על ידי מד"א לבית החולים רמב"ם, כשהוא במצב בינוני עם חבלות בראש ובכתפיים.
דבר העובדים בארץ ישראל
כל בוקר אצלך במייל

אישור ההצטרפות מהווה הסכמה לתנאי השימוש באתר

בליל יום רביעי נפטר מפצעיו דניאל זכריה בן ה-14, אשר נפצע בתאונת דרכים ביום שלישי בעת שנסע על אופניו החשמליות ועבד כשליח.

ביום רביעי בבוקר נפגע עובד כבן 30 ממלגזה במחסן של תעשיית נייר ברחוב בצלאל באופקים. הוא פונה על ידי מד"א לבית החולים סורוקה כשהוא במצב בינוני עם חבלות ברגליו.

ביום ראשון בבוקר נפצע באורך קשה עובד כבן 28 במהלך עבודות שיפוצים ביישוב יפיע. הוא פונה לבית החולים רמב"ם כשהוא במצב קשה, מורדם ומונשם, עם חבלת ראש.

Leave a Reply

Name *
Email *
Website