תמיכה בעובדי התמיכה

עשרות עובדי נס טכנולוגיות (NESS) הפגינו אתמול (שלישי) פעם נוספת מול ביתו מנכ"ל החברה, שחר אפעל, ברמת גן. העובדים, שערכו מספר הפגנות סוערות מול ביתו של אפעל בשבוע האחרון, קוראים להתערבותו המיידית של המנכ"ל לקידום ההידברות בין הצדדים ומענה מיידי לסוגיות שבמחלוקת.

נזכיר כי העובדים המפגינים, המועסקים במערך התמיכה הממוחשבת בבית החולים הדסה בירושלים, נוקטים בשורה של צעדים ארגוניים מזה כחודש. זאת, על רקע סירובה של הנהלת נס להשוות את תנאיהם לתנאים של עובדי המנהל והמשק בבית החולים. יצוין כי הנהלת החברה מתבצרת בסירובה העיקש להשיב לתביעות העובדים במשא ומתן בין הצדדים.

בנוסף לצעדיהם של עובדי נס מהדסה, עומד סכסוך עבודה פתוח גם בקרב עובדי נס בעיריית ירושלים. עובדי נס בעירייה שבתו לפני כשבועיים וחצי במחאה על סביבת העבודה ותנאי הצפיפות הקשים במתחם המחשוב בעירייה, ועל התעלמותה של הנהלת נס מדרישת העובדים לקדם פתרון לנושא.

יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההייטק בהסתדרות, יקי חלוצי, אמר הבוקר כי: "ההתנהלות של הנהלת נס מעידה על זלזול בעובדים ועל ניסיון להתחמק מאחריות. ההסתדרות תמשיך להיות הרוח הגבית של עובדי נס ותפעל במלוא עוצמתה עד שיוצע פתרון הולם. אני קורא למנכ"ל נס, שחר אפעל, להתעשת ולהבין את גודל השעה, לפני הידרדרות בלתי נמנעת והחרפת המשבר".

במכתב חריף ששלח בשבוע שעבר יו"ר ההסתדרות במרחב ירושלים דני בונפיל אל הנהלות בית החולים הדסה ועיריית ירושלים, כתב בונפיל כי ההסתדרות רואה בחומרה רבה את חוסר נטילת האחריות שלהן כלפי העובדים שמועסקים בשטחם על ידי חברה חיצונית (נס טכנולוגיות). בונפיל התריע כי עליהן לקלוט את העובדים להעסקה ישירה על מנת להביא לתיקון בתנאי ההעסקה הפוגעניים שלהם – ואם לא יעשו כן תכריז ההסתדרות על סכסוכי עבודה בבית החולים ובעירייה.

מנס טכנולוגיות טרם נמסרה תגובה

Leave a Reply

Name *
Email *
Website