אליפות אירופה: נבחרת הנשים הפסידה לצרפת במשחקה השני בטורניר

לאחר ההפסד במשחק הפתיחה להולנד, נבחרת הנשים בכדורמים ספגה אמש (ב’) הפסד שני בתוצאה 10:6 מול נבחרת צרפת במסגרת, בית 2 של אליפות אירופה בבודפשט. לזכות ישראל הבקיעו: מרים בוגצ’נקו 3 שערים, נופר הוכברג 2 והילה פוטוריאן שער 1 . 

בדקה השישית של הרבע הראשון העלתה נופר הוכברג את ישראל ליתרון עם השער הראשון במשחק. צרפת הפכה את התוצאה בשני שערים מהירים, אך מרים בוגצ’נקו השוותה את התוצאה. צרפת כבשה עוד שער וסיימה ביתרון 2:3 את הרבע הראשון. ברבע השני נבחרת צרפת הראתה את עליונותה וברחה עם 4 שערים ללא מענה.

#wp2020budapest #waterpolo ????♀️
⚠️ 34th LEN European Water Polo Championship-Budapest 2020
???? DAY 2 – WOMEN – RESULTS
???????? Israel 6 ???? 10 France ????????
???? Results ???? https://t.co/aRo3JtQtfT@FFNatation @Elite_WaterPolo pic.twitter.com/J49i7Pvnyu

— LEN EuropeanAquatics (@LENaquatics) January 13, 2020

במחצית השניה ישראל ניסתה לצמצם את הפער, אך דווקא צרפת הצליחה לעלות ליתרון שיא של 4:10 ברבע האחרון, לפני שנופר הוכברג ומרים בוגצ’נקו קבעו את התוצאה הסופית 6:10 לזכות צרפת. ההפסד פגע בסיכויי ישראל לעשות היסטוריה ולהעפיל לרבע הגמר אבל עדיין קיימת ההזדמנות לשמור על מקומה בטופ 10 של היבשת לאחר שביורו הקודם דורגה ישראל עשירית.

במשחקים נוספים בבית של ישראל, הולנד הביסה את גרמניה בתוצאה 3:23 וספרד ניצחה את נבחרת איטליה בתוצאה 10:16. מחר יום חופשי לישראליות ומחרתיים (רביעי) תשחק הנבחרת מול איטליה. אבל המשחק הגורלי להשגת מקום בעשירייה הראשונה ייערך ביום ראשון מול גרמניה, משחק נעילת שלב הבתים.

Leave a Reply

Name *
Email *
Website