אל על הודיעה ל-5,800 עובדיה כי החל”ת יוארך בחודש נוסף עד לסוף יוני

מנכ"ל אל על, גונן אוסישקין, הודיע לעובדים ולבורסה על הארכת תקופת החל"ת ל-5,800 עובדי החברה. במכתב ששלח לעובדים כתב אוסישקין כי "לאור מצבה של החברה וההתפתחויות הצפויות ובהתאם לסיכומים קודמים, החל"ת יוארך בחודש נוסף, בשלב זה עד ליום 31 בעמר כהןיולי 2020".

אוסישקין הבהיר כי גם אם ענף התעופה יחזור לפעילות, אל על לא תוכל לחזור לטוס באופן סדיר ללא הזרמת ההון הדרושה לה "ללא הגעה על סיכום והזרמת ההלוואה לא נוכל לחזור לפעילות, זאת מאחר והסכום הזה נדרש כתנאי בסיסי ומקדמי לחידוש הטיסות, על מנת לאפשר תשלום חובות ללקוחות וספקים".

את מכתבו חתם אוסישקין במילים "זה לא יהיה קל ונכונו לנו ימים קשים, אך אני וצוות ההנהלה נחושים לעשות הכול על מנת להציל את הבית ואני מאמין שנמצא את הדרך ביחד עם ההסתדרות ונציגי העובדים להגיע להסכמה שתאפשר את מתן הסיוע שנחוץ לאל על כמו אוויר לנשימה".
דבר העובדים בארץ ישראל
כל בוקר אצלך במייל

אישור ההצטרפות מהווה הסכמה לתנאי השימוש באתר

בהודעה לבורסה נכתב: "בהמשך לדיווח המיידי של החברה מיום 7 במאי 2020, בדבר השלכות נגיף ה"קורונה" על פעילות החברה והפעולות הננקטות על ידה על מנת להתמודד עם השלכות אלו, ובכלל זה הוצאת עובדים לחופשה ללא תשלום (חל"ת), מעדכנת החברה כי החליטה על הארכת מועד החל"ת, זאת עד ליום 31 ביולי 2020. נכון למועד דיווח זה, מצויים בחל"ת כ-5,800 עובדים של החברה וחברות בנות שלה".

Leave a Reply

Name *
Email *
Website