אס”א תל אביב ורמת השרון נפרדו בתיקו 0:0, קרית גת עלתה לפסגה

במשחק המרכזי של המחזור הרביעי בליגת העל שנערך אמש (חמישי), האלופה אס"א ת"א סיימה בתיקו 0:0 עם הטוענת לתואר מ.כ רמת השרון. בעקבות התיקו בין שתי המוליכות, הצלע השלישית במאבק האליפות העונה, מ.ס. קרית גת עלתה למקום הראשון עם ניצחון מרשים 0:6 על בנות נתניה. מכבי חולון מנצחת את הפועל רעננה בתוצאה 0:5 והמשחק בין מכבי חדרה לבנות עמק חפר הופסק במחצית עקב מזג האוויר וישוחק מחדש ביום שני הקרוב. 

טבלת ליגת העל לנשים בכדורגל, עונת 2019-2020, מחזור 4 (גרפיקה: אידאה)

מ.כ.נ. רמת השרון 0 – אס"א תל אביב 0

במשחק המרכזי של המחזור אירחה הקבוצה המרשימה שנבנתה הקיץ מרמת השרון את האלופה אס"א. רמת השרון מסיימת בתיקו שני ברציפות ומראה מתחילת העונה, קושי במציאת הרשת. בארבעת משחקיה היא כבשה עד כה רק 5 שערים. הסטטיסטיקה ככל הנראה תשתפר במהלך המפגשים מול ההגנות החלשות יותר של רעננה ונתניה, אך כרגע ביחס לציפיות הגבוהות הקבוצה תצטרך לחשוב על איך למצות יותר את הפוטנציאל ההתקפי של הקבוצה. 

למרות חוסר השערים, זה היה משחק קצבי ברמת השרון, במקביל למשחק טוב של שתי השוערות. כבר בדקה ה-2 טליה זומר הגיעה לאחת על אחת מול שוערת רמת השרון, אך סחטה הדיפה טובה עם הרגל של הילה כליף. בדקה ה-21 רמת השרון הגיעה להזדמנות מצויינת, ורד כהן מסרה כדור עומק נהדר לרוני שימריך, בעטה למרכז השער ונעצרה ע"י שוערת אס"א אנבלה ביקסבי. בדקה ה-23 הילה כליף המשיכה להרשים בשער של רמת השרון עם זיהוי מצויין של המהלך של אס"א. כליף יצאה משערה וגלשה לרגלי החלוצה שאקירה, לפני שהג’מייקנית הצליחה להבקיע. בהמשך המשחק שתי הקבוצות הגיעו למצבים מסוכנים, שלא תורגמו לשערים. 

אס"א ת"א מול מ.כ.נ. רמת השרון, מחזור 4 (צילום: מושיק אושרי, אס"א ת"א)

בנות נתניה 0 – מ.ס. קרית גת 6

במשחק שנערך תחת גשם שוטף, ניצחו קרית גת בצורה מרשימה ועלו למקום הראשון בטבלה. בדקה ה-10 קרית גת זכתה בבעיטת עונשין מ-11 מטרים, לאחר הכשלה של בשירה טורה ברחבה. טורה בעטה את הפנדל מעל שער נתניה. קרית גת המשיכה ללחוץ ועלתה ליתרון ראשון בדקה ה-17. דאבל-פס בין סנדרה פריירה לבשירה טורה הסתיים בבעיטה חזקה לפינה הימנית של פרירה. 0:1 לקרית גת. בדקה ה-31 נגו מבלאק זיהתה את שוערת נתניה מחוץ לשער והקשיתה מעליה בעיטה מ-30 מטר. 

קרית גת פתחה בסערה את המחצית השנייה, כבר בדקה ה-48 פרירה שלחה בכדור עומק נהדר את נגו מבלאק שכבשה מתוך הרחבה את שערה השני במשחק. בדקה ה-59 נגו מבלאק כבשה את שערה השלישי לאחר טעות בהגנת נתניה. 0:4 לקרית גת. בדקה -79 סטפני קרבל בישלה לבשירה טורה את החמישי של קרית גת. בדקה ה-84 רעות רווחה פרצה באגף ימין ומתוך הרחבה כבשה את השער האחרון במשחק. 

הפועל רעננה 0 – מכבי חולון 5

חלון השיגה את ניצחונה הראשון העונה, עם תצוגה משכנעת על רעננה שנראית רע מאוד העונה. כבר בדקה הראשונה עלתה חולון ליתרון ראשון במשחק. אנה בירד שלחה כדור עומק למיכאלה אלדמן, שמתוך הרחבה בעטה פנימה. בדקה ה-4 חולון כבר עלתה ל-0:2 עם שער של וולא חוסיין בבעיטה מקרוב, לאחר ערבוביה שנוצרה ברחבה. בדקה ה-18 אנדראה לאיו כבשה בבעיטה מחוץ לרחבה. בדקה ה-26 רעננה יצאה להתקפה מתפרצת, שוערת חולון אולין מרטינז יצאה הרחק מהשער לעצור את ההתקפה, מרטינז גלשה עם הרגליים לכדור, אך סטפני מרשטיין הקפיצה מעליה את הכדור וגרמה למרטינז לעצור את הכדור עם ידיה, 25 מטר משערה. מרטינז קבלה בצדק כרטיס אדום והורחקה מהמשחק. 

למרות החיסרון המספרי חולון המשיכה לחפש את השער, בדקה ה-51 אנה בירד מצאה את וולא חוסין ברחבה שמקרוב הבקיעה את שערה השני במשחק. בדקה ה-71 אנה בירד הגביהה כדור לרחבה של חולון ומיכאלה אולדמן כבשה מקרוב את השער האחרון במשחק.    ​

Leave a Reply

Name *
Email *
Website