ארגוני השחקנים בפגישה עם שר הספורט: “נפעל בשיתוף פעולה”

ראשי ארגוני השחקנים ניר אלון ומושיקו מישאלוף נפגשו היום (שני) עם שר הספורט חילי טרופר והציגו את מטרות הארגון, הצלחותיו והדאגה לזכויות השחקן הישראלי. בפגישה הוסכם לקיים שיתוף פעולה למען זכויותיהם ועתידם של שחקני הכדורגל והכדורסל.

בין ההישגים שהוצגו לשר הנכנס: חתימה על הסכם קיבוצי אחיד, שאיפשר והגדיר את תנאי החזרה למגרשים (כדורסל), הסכמים שהסדירו את החזרה לפעילות מול ראשי המועדונים בכדורגל, ליווי ותמיכה בשחקנים ביציאה לחל"ת ובחזרה ממנה (כולל חיילים). בנוסף, הקמת מוקד ייעוץ משפטי לכל שחקן וכינון הסכמים קיבוציים לפיצוי שחקני ושחקניות ליגות העל בכדורסל.

על רקע חזרת ליגות הכדורגל והכדורסל מפגרת הקורונה, ארגון שחקני הכדורגל והכדורסל יוצא בקמפיין: "הבית של כדורגלני וכדורסלני ישראל". בהודעה משותפת לשני הארגונים הפועלים תחת חטיבת הספורט בהסתדרות נכתב, "אנו גאים בפעילותם למען השחקנים בימי שגרה. בוודאי במהלך הפגרה שנכפתה על כולנו. החזרת הליגות לפעילות בצל משבר הקורונה לא הייתה פשוטה, והושגה בזכות מאמץ נחוש ואינטנסיבי שנוהל על ידי ארגון שחקני הכדורגל והכדורסל".
דבר העובדים בארץ ישראל
כל בוקר אצלך במייל

אישור ההצטרפות מהווה הסכמה לתנאי השימוש באתר

הקמפיין שיחל היום ברשתות החברתיות יכלול סרטונים בהשתתפות שחקני הכדורגל: שיר צדק (הפועל ב"ש), מנשה זלקה (הפועל חדרה), קארין סנדל (קפטנית נבחרת הנשים של ישראל ושחקנית מ.כ רמת השרון), דולב חזיזה (מכבי חיפה) ודני עמוס (מכבי נתניה); ושחקני הכדורסל: איתי שגב (עירוני נהריה), בר טימור (הפועל ירושלים), שלומי הרוש (הפועל חולון) ים מדר (הפועל ת"א) וטל דן (נס ציונה).

ניר אלון, יו"ר חטיבת הספורט בהסתדרות ויו"ר ארגון שחקני הכדורסל: "ארגון השחקנים מלווה באופן צמוד את הספורטאים ונלחם למימוש זכויותיהם בימים של שגרה. השחקנים הביעו רצון גדול לחזור למשחק וכל אחד מהם ויתר על שכר והטבות רבות העיקר לשחק את המשחק שכולנו אוהבים. פעלנו לא רק לממש את רצון השחקנים, אלא גם למען האוהדים והכי חשוב להבטיח את קיומה של עונת המשחקים הבאה".

מושיקו מישאלוף, מנכ"ל ארגון שחקני הכדורגל: "שחקני הכדורגל המשיכו ועבדו קשה, כדי לשמור על כושר ולחזור לפעילות מיד כשהתאפשר. אני מלא הערכה לשחקנים שהיו הראשונים לסייע לראשי הקבוצות והסכימו לקיצוץ רוחבי בשכרם. לטובת ענף הכדורגל כולו אנחנו רוצים לצלוח את המשבר בשלום ולחזור לעשות בראש שקט את מה שהם הכי אוהבים – לנצח".

Leave a Reply

Name *
Email *
Website