אריאל יעקובי: “אפשר לפתור את כל סכסוכי העבודה בשירות המדינה ב-48 שעות”

"אני חושב שהמגמות הכי חשובות הן בשירות המדינה. לכן קיוויתי מאז כניסתי לתפקיד, וחלק מהזמן גם קיבלתי, שהרגולטורים שעובדים מולי יהיו אמיצים" כך אמר היום אריאל יעקובי, יו"ר הסתדרות עובדי המדינה, במושב בנושא חשיבה מחודשת על חקיקת עבודה וצורות העסקה. "אני מחפש מנהלים שהם לא רק אמיצים אלא גם אוהבי עובדים ואוהבי אדם. כי כל היתר שולי שבשולי. אפילו בעיות כמו סוגיית השעון הגמיש ניתן היה לפתור בדקה וחצי. ניסינו – אבל בשביל זה צריך רגולטור ומנהל אמיץ".

"לפי דו"ח הממונה על השכר, 61% מעובדי המדינה מסוכסכים אתו. אני מוכן להתחייב – שהכול ביוזמתו, וכל מה שירצה לפתור נוכל לפתוח ב-48 שעות. ואם יש בעיה של חישובים כלכליים שי בירן (סגן יו"ר האגף לאיגוד מקצועי וסמנכ"ל כלכלה ומדיניות בהסתדרות – נ.כ) יישב איתנו גם", אמר יעקובי.

הסיקור המלא


  • כנס אילת לעבודה //
    הפוטנציאל הענפי

  • כנס אילת לעבודה //
    בתי ספר למקצועות המחר

  • כנס אילת לעבודה //
    “מגיע לכם טיפול”

  • כנס אילת לעבודה //
    מסמנים כיוון

עוד ביקר יעקובי את הנטייה במרבית המקרים בשירות המדינה להיאבק במקום לחבק ולעבוד במשותף. "אני לומד עכשיו מה זה ‘שקט ומיצוי’. מעולם לא התעסקתי בזה. שקט? אין כזה דבר ביחסי עבודה. אתה יכול לקבל שקט ומיצוי על מה שהסדרת, ולהמשיך לעבוד במשותף עם ארגון העובדים שלך כדי לקדם נושאים נוספים שחשובים לשניכם. מי שמחפש שקט שלא ילך לעולם יחסי העבודה".
דבר העובדים בארץ ישראל
כל בוקר אצלך במייל

אישור ההצטרפות מהווה הסכמה לתנאי השימוש באתר

יעקובי התגאה בראשוניות של הסתדרות עובדי המדינה בתחומים רבים: "אנחנו ה-COPY כל היתר PASTE. מה שקורה בשירות המדינה משוכפל לכל המשק". בהתייחסות על טענות לצעדים ארגוניים כוחניים אמר יעקובי: "הממונה על השכר דיבר על העברת משרדי הממשלה לבניין אחר. אני מעולם לא שבתתי ולא עשיתי עיצומים על טכנולוגיות. התדמית היא כאילו אנחנו בלמי הטכנולוגיה עד כדי כך ששכנעו את יו"ר ההסתדרות הקודם לחתום הסכם על הטכנולוגיות. איפה הבעיה? כשמנסים לגנוב תהליכים במקום לעשות אותם ביחד".

בהתייחסו לשינויים בעולם העבודה עם הכניסה ההולכת והגוברת של אמצעים טכנולוגיים לחיינו אמר: "אני חושב שלעבוד מהבית זה עונש. מי שלא מאמין לי, חכו חכו ותראו. אבל אני בעד. כי את החיים החדשים שלנו צריך להסדיר. לא יכול להיות שעורך בתאגיד או בטלוויזיה לא יעבוד 24 שעות, זו העבודה שלו. כל מה ששמעתי פה, כל עוד הוא לא בא לפגוע בעובדים ולקחת לנו זכויות – נהיה לכם השותפים הכי טובים שתוכלו לדמיין".

Leave a Reply

Name *
Email *
Website