אשדוד: גבר כבן 60 נמצא בדירתו, שבוע אחרי מותו

מתנדבי זק"א הוזעקו אמש (שני) לדירה באשדוד בה נמצאה גופת גבר ערירי, כבן 60, שנפטר בביתו, שבוע לפחות אחרי מותו. בעיריית אשדוד אמרו ל’דבר’ כי האיש לא היה תושב העיר, ולכן לא היה מוכר לרשויות הרווחה. הסגר בו נתונה היום ישראל עלול להגביר מאוד הישנות מקרים כאלה, ובזק"א קוראים לשכנים ומחלקות הרווחה לפקוח עיניים, ולהיות ערים לשלום של הקשישים והעריריים בקרבתם.

מתנדבי זק"א, שהוזעקו אמש לזירה, סיפרו על מראה קשה. הגבר נמצא מוטל מאחורי הדלת הכניסה, במצב ריקבון קשה, אחרי ככל הנראה החליק כשנכנס לביתו לפני למעלה משבוע. הריח החריף שדלף לחדר המדרגות הציק לשכנים הם הזעיקו את המשטרה והכיבוי לדירה.

״מדובר במקרה מחריד", אמר  אבי דרעי מפקד זק״א לכיש, "נכנסנו ביחד עם אנשי המחלקה לזיהוי פלילי של המשטרה דרך חלון הבית, בכאב ודמעות טיפלנו בכבוד המת בזירה הקשה".
דבר העובדים בארץ ישראל
כל בוקר אצלך במייל

אישור ההצטרפות מהווה הסכמה לתנאי השימוש באתר

עיריית אשדוד מסרה בתגובה כי היא "משתתפת בצער משפחת הנפטר ומצרה על מותו בטרם עת".

עוד נמסר כי "העירייה מפעילה מערך שלם לטיפול בתושבים, בדגש על קשישים חסרי עורף משפחתי, לרבות דאגה לצרכיהם הפיזיים והרגשיים ויצירת קשר מעת לעת. מערך זה מופעל ביתר שאת בימי הקורונה. עם כל הצער על המקרה הטרגי, מדובר באדם צעיר יחסית, ובעל משפחה שכאמור לא היה מוכר לשירותים החברתיים בעיר. אנו מנסים ליצור קשר עם המשפחה וככל שיוחלט לקברו באשדוד נסייע בענייני הקבורה. אנו שבים וקוראים לתושבים לגלות ערנות ולהביא לידיעתנו מידע על כל אדם הזקוק לעזרה".

למעלה מ-120 מקרים קשים של קשישים ועריריים שנמצאו זמן רב לאחר מותם, טופלו על ידי מתנדבי זק"א ב-2020.

Leave a Reply

Name *
Email *
Website