בבית הספר הירושלמי התגלו 78 חולי קורונה חדשים בימים האחרונים – הלימודים הושבתו

בבית ספר גימנסיה בירושלים התגלו בימים האחרונים 78 חולי קורונה עד כה (שישי). 34 מוסדות חינוך ברחבי הארץ נסגרו. מעל 500 תלמידים ועובדי הוראה חולים ברחבי הארץ. לקראת כניסת השבת פרסמה עיריית ירושלים כי 64 תלמידים ו-14 עובדי הוראה מתיכון גימנסיה בעיר, בו אובחן תלמיד חולה לפני יומיים, נדבקו בנגיף. בית הספר נסגר עד להודעה חדשה ביום חמישי האחרון וכל 1,400 תלמידי בית הספר וצוותי ההוראה נכנסו לבידוד. מתחם בדיקה ייעודי נפתח על ידי עיריית ירושלים באצטדיון טדי בעיר בשביל כלל התלמידים והמורים ועד כה נעשו 700 בדיקות. המתחם ייפתח לכלל האוכלוסייה החל ממחר.

על רקע העלייה בשיעורי התחלואה של נגיף הקורונה במערכת החינוך, משרד הבריאות בראשות שר החינוך, יואב גלנט, יתכנס להתייעצות מול משרד הבריאות והשלטון המקומי. הערב פורסם שבין היתר עלתה הצעה להשבית את כלל חטיבות הביניים והתיכונים מיום ראשון הקרוב כשמנגד ראשי השלטון המקומי קוראים לא להשבית את כלל מערכת החינוך אלא במקומות מובחנים עם תחלואה גבוה. משרד הבריאות הודיע שיפרסם במוצ"ש את מדיניותו בנושא פתיחת מוסדות החינוך בשבוע הקרוב, ביחס לנתונים המעודכנים שיתפרסמו.

"קל יותר לשמור על הילדים במערכת החינוך מאשר בבית", מסר יו"ר השלטון המקומי, חיים ביבס. ״אזרחים וילדים שנמצאים בבית יוצאים לפארקים, נפגשים עם חברים, מבלים בקניונים והאפשרות לשלוט בהקפדה על הנחיות אפסית לעומת בבתי הספר והגנים. נכון וצריך לבודד מוקדים נקודתיים ולהרחיב בדיקות במוקדים בעלי פוטנציאל הידבקות – אבל לא לחזור אחורה".
דבר העובדים בארץ ישראל
כל בוקר אצלך במייל

אישור ההצטרפות מהווה הסכמה לתנאי השימוש באתר

Leave a Reply

Name *
Email *
Website