בוב ספוג וטום בריידי: שיאים שליליים בדרך לשיא החיובי הגדול ביותר

הסופרבול ה-53 שנערך הלילה (שני) בין ‘ניו אינגלנד פטריוטס’ ל’לוס אנג’לס ראמס’ איכזב ברמת ההתקפות והנקודות שיצר, אך בסופו הוענק הגביע בפעם השישית לניו אינגלנד עם תוצאה מאכזבת של 13-3, ולטום בריידי שקבע שיא חדש לזכיות עבור שחקן.

???? pic.twitter.com/AWo1u7cAJP

— ESPN (@espn) February 4, 2019

המפגש שהיה בלב הסופרבול הזה, הוא בין שני המאמנים הגאונים של שתי הקבוצות: ביל בליצ’ק המנוסה בן ה-66 מ’ניו אינגלנד’ – מול שון מקווי, הצעיר הגאון בן ה-33 מ’לוס אנג’לס’.

שני המאמנים הגאונים בחרו בגישה מאוד שמרנית בהתקפה, לצד הגנות שלא עושות טעויות. התוצאה במחצית הייתה רק 3-0 לטובת הפטריוטס, היה רק משחק אחד בהיסטוריה בו עשו פחות נקודות. אף אחת מהקבוצות לא הצליחה לייצר אפילו מהלך אחד שהתקרב לתוך ה-20 יארד של היריבה. המחצית הראשונה הסתיימה בחוויה משמימה, שיצרה אפילו חשק ללהקה מארון 5 שעלו למופע המחצית. גם מפה הישועה עוד לא הגיעה, כאשר רגע השיא היה קטע וידאו של בוב-ספוג.

In case Youtube removes it. #SpongeBob #SuperBowl performance. pic.twitter.com/3UFm9K7XJe

— Andrew Dintez (@Dinty_Kong) February 4, 2019

אחרי 3 רבעים התוצאה הייתה 3-3, ונקבע שיא שלילי חדש לסופרבול, על תוצאה נמוכה בפרק זמן זה. במצב זה, למרות שהמאמנים ניסו לגרום לנו להירדם מול המסך, גם משחק בו אין נקודות לשני בצדדים ברבע האחרון הופך להיות מותח.

כשנשארו עוד 7 דקות על השעון, טום בריידי היה אחראי למהלך של המשחק כאשר מסר לאורך 30 יארד לרוב גרנקאוסקי עד לקו היארד ה-1. הרוקי סוני מישל רץ יארד אחד לטאצ’דאון והעלה את הפטריוטס ליתרון 7.

New England's offensive line paves the way for Sony Michel's record-breaking, and first touchdown of #SBLIII pic.twitter.com/vNeooEgYYl

— Pro Football Focus (@PFF) February 4, 2019

בשלב זה הראמס קיבלו את הכדור ולקווטרבק הצעיר ג’ארד גוף היתה הזדמנות להראות מה הוא שווה על הבמה הכי גדולה. המצב לא הסתדר כפי שגוף רצה, כאשר 4 דקות לסיום המשחק סטפן גילמור חטף מסירה של גוף והחזיר את הכדור לניו-אינגלנד.

הפטריוטס הצליחו לרוץ ולהוריד זמן מהשעון עד לעוד שער שדה שקבע את התוצאה הסופית: 13-3. שיא שלילי חדש של נקודות סה"כ של שתי הקבוצות. השיא הקודם היה בסופרבול השביעי, ב-1973 בין מיאמי לוושינגטון: 14-7. שיאים שליליים נוספים הם כמות הנקודות לקבוצה המנצחת (היה 14), וכמות טאצ’דאונים סה"כ לשתי הקבוצות (2).

Leave a Reply

Name *
Email *
Website