בן 28 דרס ופצע שלושה מאבטחים בבית החולים וולפסון – ונעצר

המשטרה עצרה חשוד בתקיפה ובדריסת המאבטחים בבית חולים וולפסון היום (שלישי) בצהריים בו נפצו שלושה מאבטים באורח קל. מהמשטרה נמסר כי החשוד (28, חולון) החנה את רכבו במקום אסור וכאשר אחד המאבטחים ניגש אליו וביקש ממנו להזיז את הרכב החשוד קילל אותו. בהמשך, במקום לעזוב את שטח בית החולים, נסע החשוד לעבר המאבטחים, פגע באחד מהם, משך אותו לתוך חלון רכבו ונסע עימו כאשר הוא משפשף אותו בקיר.

"אנו נמשיך לעשות את עבודתנו במסירות וביעילות, בשיתוף משטרת ישראל, על מנת לשמור על תחושת הביטחון של העובדים ושל ציבור המבקרים", אמר לאחר האירוע ניר כץ, מנהל מערך האבטחה בבית החולים.

בית חולים וולפסון. למצולמים אין קשר לכתבה (צילום: יוסי זליגר / פלאש 90).

ד"ר ענת אנגל, מנכ"לית המרכז הרפואי וולפסון, מסרה כי "לצערנו אירועי אלימות ותקיפת אנשי צוות בבתי חולים ובחדרי המיון מתרחשים כמעט בכל יום במוסדות רפואיים בארץ. מדובר בתופעה קשה שיש להוקיעה ולשרש אותה מן היסוד.
נפעל במלוא הכוח ונפעיל כל סמכות שיש ברשותנו על מנת לוודא שאנשי הצוות שלנו יוכלו לפעול בסביבה בטוחה. אנשי מערכת הבריאות נמצאים בחזית ומעניקים שירות לאוכלוסיה מתוך מסירות רבה ובתוך תנאים מורכבים. אפעל בכל האמצעים על מנת להעניק לצוותים שלנו בביה"ח וולפסון את מלוא הגיבוי ומלוא הביטחון בהגיעם למשמרת. מגיע להם כל הכבוד על המקצועיות והמסירות, ובמיוחד בתקופה עמוסה זו".
דבר העובדים בארץ ישראל
כל בוקר אצלך במייל

אישור ההצטרפות מהווה הסכמה לתנאי השימוש באתר

רק הבוקר נעצר תושב הפזורה הבדואית בנגב, לאחר שאיים בתחילת השבוע על רופא בבית החולים סורוקה שבבאר-שבע. ביום ראשון השבוע, תקף מטופל אח במרכז לבריאות הנפש "לב השרון". בהסתדרות האחיות ציינו כי באותו זמן תפקדה המחלקה תחת עומס כבד, עם  שתי אחיות על 46 חולים – בזמן שהרישיון עומד על 36, מתוכם 28 מאושפזים במחלקה להסתכלות  – למרות שהרישיון מתיר לשלוח שישה בלבד.

Leave a Reply

Name *
Email *
Website