בתוך 24 שעות: שני סרטונים בהם תוקף רה”מ את החקירות המתנהלות נגדו

ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם אמש (שבת) סרטון נוסף בעמוד הפייסבוק שלו, בו הוא תוקף ומגחיך את החקירות המתנהלות נגדו בתיקי 2,000 ו-4,000.

הסרטון מציג את שידורי ה"ליכוד TV" שישודרו החל מהיום, כאשר בשידור הראשון יתארח נתניהו. השידורים יעלו בשידור חי בחשבונות הדיגיטל של ראש הממשלה.

בסרטון שפרסם, מקיים נתניהו עם אלירז שדה שיגיש את ה"ליכוד TV", דיאלוג שמגחיך את החשדות כלפיו, לפיהם הוא פעל שלא כחוק על מנת להבטיח סיקור חיובי עבורו בגופי התקשורת "וואלה" ו"ידיעות אחרונות".

ביום שישי, לאחר שדחה היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט את בקשת סנגוריו של נתניהו שלא לפרסם את הכרעתו בתיקי נתניהו עד מועד הבחירות, העלה נתניהו סרטון נוסף בעמוד הפייסבוק שלו בו הוא תוקף את היועמ"ש.

נתניהו אמר כי "נראה שהיועץ המשפטי לממשלה נכנע ללחץ של השמאל והתקשורת. הם לוחצים להגיש נגדי כתב אישום בכל מחיר, גם כשאין כלום, העיקר שיהיה לפני הבחירות. אחת ההחלטות הגורליות ביותר בתולדות המדינה, החלטה שעלולה להביא להעלאת השמאל לשלטון, מתקבלת בחיפזון ובמהירות שיא".

עוד כתב כי "אפשר רק לקוות שהלחץ של השמאל לא יעבוד פעם נוספת, כשהיועץ יידרש לשאלה אם שתיים וחצי כתבות באינטרנט זה שוחד. פשוט מגוחך. בכל מקרה – אני בטוח בצדקתי ובטוח שהאמת תצא לאור".

בשבועות האחרונים, עם התקרבות הפרקליטות לקבלת הכרעה באשר לשלושת התיקים בהם חשוד נתניהו, העלה ראש הממשלה מספר רב של סרטונים בעמודי הרשתות החברתיות שלו, בהם הוא תוקף את היועמ"ש, ואת השמאל ואת התקשורת, אותם הוא מאשים בקביעות ב"לחץ" על היועמ"ש בקבלת החלטה נגדו.

כזכור, לאחרונה ביקש נתניהו דרך סנגוריו כי מנדלבליט ידחה את קבלת ההכרעה בתיקיו עד לאחר הבחירות. מנדלבליט נפגש עם סנגוריו של נתניהו על מנת לשמוע את טיעוניהם בעניין זה, ואתמול הודיע כי לא מצא מניעה מפרסום ההחלטה בעניינו של נתניהו גם טרם הבחירות.

Leave a Reply

Name *
Email *
Website