גבאי לפעילי איחוד גוש המרכז-שמאל: שיתחייבו לא לשבת עם נתניהו

כעשרים פעילים מההתארגנות "בלי איחוד – הקול אבוד" הגיעו הבוקר (חמישי) kביתו של יו"ר מפלגת העבודה אבי גבאי בתל אביב, כדי לקרוא לאיחוד בין מפלגות המרכז והשמאל בבחירות הקרובות.

גבאי הזמין את הפעילים, שעמדו מחוץ לבית עם שלטים, להיכנס לביתו, שם ניהל איתם שיחה. גבאי אמר להם כי כל ראשי המפלגות במרכז צריכים להתחייב לא לשבת בקואליציה של ראש הממשלה בנימין נתניהו החשוד בפלילים, ללא קשר להתקדמות ההליכים נגדו.

"עם ישראל רוצה שינוי ואפשר לנצח. אנחנו מאמינים בחיבורים ואני עובד בזה בתקווה שזה יקרה. אנחנו חייבים להתחייב שנלך לקואליציה של שינוי ולהתחייב שלא יושבים בממשלה של נתניהו, אחרת לא יהיה כאן שינוי", אמר גבאי במפגש עם הפעילים.

יו"ר העבודה הוסיף: "אי אפשר להיאבק ביוקר המחיה בממשלה בראשות נתניהו, אי אפשר לקדם הסדר מדיני בממשלה בראשות נתניהו, אי אפשר לדאוג לצעירים בממשלה בראשות נתניהו".

מאחורי היוזמה לאיחוד, המלווה בשלטי חוצות, ומודעות בעיתונות וברשתות החברתיות, עומדים בין השאר איש הפרסום ומשקיע ההייטק אילן שילוח; האלוף במילואים משה קפלינסקי; נועה אליאסף-שוהם, מנכ"לית לשעבר של ארגון "ישראל יוזמת"; יונתן בן ארצי; ותא"ל במילואים גיורא ענבר. על התורמים ליוזמה נמנים בין השאר מורי ודורסי ארקין, שילוח ובת זוגו שירה מרגלית, שרה ומיכאל סלע, דפנה כהן בן שאול, ונועה ויואב שוהם.

היוזמה מתבססת על סקר שביצע מכון טלסקר לפיו 79% ממצביעי המרכז שמאל תומכים באיחוד כוחות בין כל מפלגות גוש המרכז-שמאל, שיש המבקשים לכנות אותו "הגוש הדמוקרטי". את הקמפיין לאיחוד מנהל משרד הפרסום ראובני פרידן.

גבאי במפגש עם פעילים (יח"צ)

Leave a Reply

Name *
Email *
Website