דיווח: פלסטיני נהרג מאש צה”ל ליד מחנה הפליטים ג’ילזון שבאיו”ש

פלסטיני נהרג במהלך התנגשויות עם מתנחלים וחיילי צה"ל, כך על פי דיווח פלסטיני. בשטחי יהודה ושומרון נרשמו היום (שישי) התנגשויות בין כוחות צה"ל לבין הפלסטינים וזאת על רקע תגבור כוחות צה"ל ופעולות צה"ל במטרה ללכוד את היורה שביצע את פיגוע הירי ביום חמישי, ועל רקע הפרות הסדר של הפלסטינים בתגובה לפעולות צה"ל באזור.

על פי הדיווח של סוכנות הידיעות הפלסטינית הרשמית וואפא, מתנחלים תקפו פלסטינים ליד מחנה הפליטים ג’ילזון וניפצו חלונות של מכוניות באמצעות אבנים. במקום התפתחה אלימות ופלסטיני אחד נפצע מאש כוחות צה"ל ולאחר שפונה נקבע מותו.

עוד דווח כי שבעה פלסטינים נפצעו מפגיעת כדורי גומי בהתנגשויות עם כוחות צה"ל. התנגשויות נרשמו ברמאללה, חברון, מחסום חווארה, לובן אשרקייה ובמספר מוקדים נוספים באזור רמאללה, שכם ולאורך כביש 60.

בגבול רצועת עזה המשיכו להתקיים במהלך היום (שישי) הפרות הסדר והפלסטינים מדווחים על פצועים.

מדובר צה"ל נמסר כי במספר מוקדים שונים התקהלו כעשרת אלפים אנשים ובחלק מהמוקדים מפירי הסדר מיידים אבנים לעבר כוחות צה"ל. עוד נמסר כי הושלך בקבוק תבערה והושלכו מספר רימונים שלא חצו לשטח ישראל. כוחות צה"ל הגיבו בירי ובאמצעים לפיזור הפגנות בהתאם להוראות הפתיחה באש.

משרד הבריאות הפלסטיני דיווח כי בהפרות הסדר נפצעו כ-60 מפגינים. מבין הפצועים 16 נפגעו מאש חיה ועוד עיתונאי אחד נפגע מירי של כדור גומי. מבין הפצועים גם שבעה פראמדיקים.

Leave a Reply

Name *
Email *
Website