ההסתדרות השיקה פורטל מידע מקיף למשבר הקורונה

בהסתדרות השיקו פורטל חדש המרכז שאלות ותשובות נפוצות על רקע משבר הקורונה. זאת, במקביל למוקד המידע והשירות (*2383) המקבל מאות שיחות מדי יום, ומסייע לאלפי עובדים במיצוי וידיעת זכויותיהם.

הפורטל החדש כולל תשובות לשאלות נפוצות שנאספו מתוך הפניות הרבות שמגיעות להסתדרות, ומחולק לנושאים: שאלות בנושא חופשה ללא תשלום, זכויות עובדים חיוניים, זכויות במהלך השהות בבידוד ביתי, וכן שאלות נפוצות הנוגעות למקומות עבודה מאורגנים, לעבודה בתקופת המשבר ולתקנות והצווים שהתפרסמו לאחרונה והשפעתן על עובדים.

הפורטל מרכז את המידע במגוון הנושאים שנוגעים לכל בית בישראל כמו קווים מנחים לשמירה על הזכויות הפנסיוניות בעת יציאה לחל"ת, פירוט של ענפי המשק שהוגדרו על ידי הממשלה כחיוניים, פרטי ההסכמים שנחתמו במגזר הציבורי ועוד. כמו כן, הוא מציע  מאמרים נוספים שנוגעים לטיפים בעבודה מהבית לצד הילדים, הצעות למשחקים, שמירה על השגרה והבריאות הגופנית, ואף סיוע לבני המשפחה המבוגרים.
דבר העובדים בארץ ישראל
כל בוקר אצלך במייל

אישור ההצטרפות מהווה הסכמה לתנאי השימוש באתר

חלק מהשאלות המופיעות באתר נוגעות לסוגיות של חובת ההגעה למקומות העבודה של עובדים חיוניים, תנאי העבודה וההגעה אליה, סיוע וטיפול בהורים מבוגרים ובילדים, שאלות על שינוי תנאי העבודה בתקופה זו וסיום יחסי עבודה.

כאן תוכלו להכנס לפורטל: https://www.histadrut.org.il/corona

המוקד לכל עובד, מוקד השירות והמידע של ההסתדרות (צילום: המוקד לכל עובד)

Leave a Reply

Name *
Email *
Website