הונאה בחסות הקורונה: אתרי הימורים בדו משחקי כדורגל ועקצו מהמרים

בחסות משבר הקורונה, התגלתה השבוע הונאת ענק באתרי הימורי ספורט ברחבי העולם. ציבור המהמרים משווע לכל ליגת ספורט שתשוב לפעול ויש מי שיודע לנצל זאת. ארבעה משחקי כדורגל של קבוצות מהליגות האוקראיניות הנמוכות, שהופיעו באתרי ההימורים, גררו מספר הימורים גבוהים באופן מחשיד. לאחר בירור נוסף, התברר שאותם משחקים בכלל לא התקיימו והידיעות עליהם היו חלק מתרגיל עוקץ.

לפי הדיווחים, ב-21 במרץ החל להופיע בדף האינטרנט של קבוצת פ.צ ברדייאנדק טורניר חדש בשם "הגביע העזוב". לאחר בדיקה קצרה החליטו בחברה הגלובלית ‘Bet Genius’ להציע הימורים על משחקי הטורניר.

(3) In der ???????? geht es u.a. um vier Partien, die sich bei Buchmachern weltweit am 25./26.3 im Angebot fanden. Darunter: FC Berdyansk vs. SC Tavriya. Ergebnis laut Wettanbietern: 1:5 (0:0). Buchmacher berichten, dass es vor Anpfiff hohe Einsätze auf exakt diesen Spielverlauf gab. pic.twitter.com/WvVq9ZdiVJ
דבר העובדים בארץ ישראל
כל בוקר אצלך במייל

אישור ההצטרפות מהווה הסכמה לתנאי השימוש באתר

— Ibrahim Naber (@IbraNaber) March 28, 2020

החברה פנתה למספר סקאוטים מקומיים שנתנו להם מרשמים מהירים על הקבוצות וטיפים למהמרים. לאחר מכן הציעה להשתמש בשירותיה לאתרי ההימורים, אשר הציבו את המשחקים בדפי ההימורים שלהם וחיכו לתוצאות הרשמיות של הסקאוטים, ש"צפו" במשחקים ומילאו את תוצאות הטורניר למען חברת Bet Genius. 

חברות ההימורים שבינהן גם חברות מוכרות כמו ‘BetFred ,’188bet’ ו-‘BWin’, פרסמו את משחקי הטורניר בתאריכים ה-25 וה-26 במרץ. בארבעה משחקים "שוחקו" קבוצות מהליגות הנמוכות באוקראינה. חלק מההימורים על המשחקים האלו היו בסכומים יוצאי דופן שיכולים להגיע ל-100 אלף דולר. 

ב-27 במרץ פרסמה התאחדות הכדורגל באוקראינה, שהטורניר כלל לא התקיים ותוצאות המשחקים הם מזוייפים. "בזמן האחרון התאחדות הכדורגל באוקראינה גילתה מספר ‘משחקי רפאים’ אשר כללו 4 קבוצות בליגות החובבניות שלא התקיימו והיו חלק מתופעה של עוקץ הימורים. הודענו למועדונים ולאיגודים האזוריים על מצב זה וכולם אישרו כי בגלל ההסגר המדיני, הקבוצות לא משתתפות בפעילות ספורטיבית כלשהי ולא שיחקו במשחקים הנ"ל".

Leave a Reply

Name *
Email *
Website