“המוקד פעיל ויש אווירה נעימה. זה הבית שלי פה”

אתי ביטון | 29 | נשואה+3 | אשדודית (במקור מבית דגן) | עובדת בפלאפון 9.5 שנים

"זה מקום העבודה הראשון שלי. זה מוקד חדש שפתחו כדי לעודד חרדים לצאת לעבוד, עם תנאים שמתאימים למגזר הדתי. יש התחשבות במשרות לאמהות, בחגים, ויש את כל התנאים שצריך כדי לעודד, מבחינה הלכתית, לצאת לעבוד. התחלתי בתור נציגת שירות לקוחות ובשנה האחרונה קודמתי לבכירה בצוות הפיננסי. כל הלקוחות הם עם בעיות גביה, רוצים להסדיר חוב ומבקשים הסדרים ולבוא לקראתם. אני נותנת מענה לנציגים שמתמודדים עם הלקוחות. אני עובדת תחת מנהל הצוות. אנחנו שלוש בכירות שמנהלות צוות של כ-22 עובדים. המוקד הפיננסי עובד פה באשדוד. לצידם יש את צוות חו"ל, יש שירות אזורי ואותנו.

"בכל יום מקבלים מספר ניתוקים שהלקוחות מקבלים, ואנחנו צריכים להתמודד איתם. בתחילת כל יום יודעים לקראת מה הולכים. הלקוחות יוצרים מיד קשר, היום אנשים יוותרו על לחם רק שיהיה להם פלאפון. זה הכל. זה תקשורת, רשתות חברתיות, חיבור עם כל המדיה. לתקשר זה דבר מאוד נחוץ. למנותקים יש שיחת חינם למוקד. יש כאלו שמבקשים שימוש חריג. לתת הארכה, זה לא תלוי בי. לפעמים יש ימים של 800 ניתוקים ואנחנו יודעים שיהיה יום קשה, עם המון שיחות. במקרים הקשים אנחנו צריכים ממש להכיל אותם, זה כמו להיות פסיכולוגית.

"הנציגים פונים אלי אם הם צריכים, ואני יכולה לעזור לנציג. אם לקוח דורש לדבר עם מישהו שהוא לא הנציג, הוא מגיע אלי כבכירה. אם אני לא מצליחה לפתור את הבעיה אני מעבירה אותו לבוס שלי.

"אני עובדת 7 שעות, מ-8:00 עד 15:00, לפעמים שעות נוספות. זה הבית שלי פה. אני מהקורס הראשון, וותיקה. יש יעדים של המשמרת, של גבייה. לשם זה התכנסנו כאן. המוקד פעיל ויש אווירה נעימה. אני מסתובבת בשטח. יש הפסקות, אנשים קמים. לא יושבים רצוף. ישיבה פעילה, לפעמים מדברים ועומדים. אנחנו עוברים הדרכה לפחות פעם בשנה על כללי זהירות ואופן עבודה בריא, החליפו לנו לא מזמן כיסאות.

"אחרי ארבע שנים שלי בפלאפון התחילו הדיבורים על ההתאגדות. אני זוכרת את עצמי עוברת בין נציגים להחתים אותם, לא זוכרת מי הטיל עלי את המשימה הזו. התנאים של העובד השתפרו פלאים, אם חשבתי לעזוב אין סיכוי שזה יקרה. יש סבסוד לארוחות, יש השתתפות בגני ילדים עד שני ילדים, יש קייטנות פעם בשנה, יש טיסה מסובסדת פעם בשנה לחו"ל, הטבות וצ’ופרים, שי בחגים, תנאים של ביטוחים ודברים כאלה. הבראה מקבלים מעל לממוצע.

"הוועד רואים צעד אחד לפנינו. אני לא רואה את עצמי נלחמת, אבל סומכת עליהם שהם מביאים תוצאה טובה. ההסכם עכשיו הוא טוב יותר מהקודמים, וזה במצב של משבר בתקשורת. הם עושים את זה בגדול.

"אם לי טוב זה לא אומר שאני צריכה לשבת ולא לעשות כלום, כבנאדם צריך להסתכל על האחר ולא רק על עצמך.

"אני בקהילה של הרב פינטו. כל המוקד פה חרדיות. יש הפרדה, כדי לאפשר. יש חסידויות גור וויזניץ’, וזה מקובל מאוד לצאת לעבוד. יש מטבח כשר, מיקרו בשרי וחלבי, ויש מטבח כללי. מכבדים. בתדרוך הבוקר יש תדרוך לנשים ותדרוך מעורב. זה משהו מקובל לכל הצדדים ולא מהווה בעיה. בחגים יש התחשבות בכשרות הכי מחמירה. העולם החרדים הוא אולי קצת מרתיע. יש פה הרבה אנשים שאם לא היו עובדים פה לא היו מכירים חרדים."

Leave a Reply

Name *
Email *
Website