הסכמות בנוגע לתנאי השכר של הווטרינרים: השביתה שתוכננה לא תתקיים

בתום מו"מ מרתוני שהתקיים בימים האחרונים בין הנהלת התאגיד לפיקוח וטרינרי, ההסתדרות ו-ועד העובדים, הגיעו הצדדים לשורה של הסכמות ביניים בנוגע לתנאי השכר של הווטרינרים. נוכח ההסכמות, ומתוך אחריות של כל הצדדים להשלכות של שביתה בתחום הפיקוח על המזון בתקופת החגים הקרובה, לא תתקיים נכון לעכשיו שביתה, והצדדים ימשיכו במו"מ.

בעקבות ההסכמות, הוחזר רטרואקטיבית שכר שהופחת למספר רופאים וטרינרים. בנוסף סוכם כי יבוצעו התאמות נדרשות בשכרם של עובדים חדשים. במו"מ שיתקיים בתקופה הקרובה ידונו הצדדים בסוגיות נוספות כגון הסכם פרישה, הכרה בוותק, הכרה בקושי מפעלי ועוד.

יו"ר הסתדרות המעו"ף, עו"ד גיל בר-טל: "אני מברך על ההסכמות שהשגנו עד כה עם הנהלת התאגיד. מתוך הבנה ואחריות להשלכות של שביתה בתקופה רגישה זו, לא ננקוט כעת בצעדים ארגוניים. נמשיך לנהל מו"מ ברוח טובה ובשיתוף פעולה".
דבר העובדים בארץ ישראל
כל בוקר אצלך במייל

אישור ההצטרפות מהווה הסכמה לתנאי השימוש באתר

ד"ר תניב רופא, מנכ"לית התאגיד לפיקוח וטרינרי: "אנו שמחים שהגענו להסכמות ואיום השביתה הוסר תוך אחריות שגילו ההסתדרות וועד הפעולה של התאגיד. התאגיד שם לו כמטרה להעמיד את רמת הפיקוח הווטרינרי על מוצרי מזון מן החי בשורה אחת עם רמת הפיקוח העדכנית, המקצועית והאובייקטיבית, הנהוגה ביתר המדינות המפותחות. לכן, המגעים ימשכו באווירה חיובית ותוך שמירה על שגרת עבודה רגילה".

ועד עובדי תאגיד הפיקוח הווטרינרי מלווה במו"מ גם על ידי ראש חטיבת מוסדות הסתדרות וציבור בהסתדרות המעו"ף, עידן אור וכן משתתף במו"מ גם סמנכ"ל מנהל ומשאבי אנוש, ינון אהרוני, מטעם ההנהלה.

Leave a Reply

Name *
Email *
Website