הפועל ראשל”צ גברה על אליצור רמלה והשוותה את סדרת חצי גמר הפלייאוף

הפועל ראשל"צ גברה 69:72 בחוץ על אליצור נווה דוד רמלה, השוות את סדרת חצי גמר הפלייאוף ל-2:2. המשחק חמישי ומכריע יתקיים בעיר היין ביום שני הקרוב ב-18:30 (שידור ישיר בספורט חמש פלוס).

ראשון לציון הגיעה למשחק החוץ עם הגב לקיר, בידיעה שהפסד ברמלה יסיים בטעם של המחצה עונה נהדרת במהלכה היא סיימה את העונה במקום הראשון. ראשל"צ פתחה נהדר את המשחק ועלתה ליתרון 3:10 מהיר. רמלה חזרה והרבע הראשון הסתיים ב-19:21 לאורחות.

מאי רווח מהפועל ראשון לציון מור אליצור רמלה (צילום: מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל)

ברבע השני רמלה נכנסה לזון, קריסטל דנג’רפילד השלימה מהפך והעלתה את המארחות ל-21:26. רמלה שמרה על היתרון וסיימה את המחצית 35:40 לזכותה. בפתיחת המחצית השניה קורטני דגלאס, סחטה מסימס עבירת תוקף (רביעית). דקות טובות בהגנה ונקודות חשובות של מאי רווח, סידרו לראשל"צ חזרה למשחק ויתרון 49:56 בתום הרבע השלישי.

הרבע האחרון היה משחק החפירות הזה שיחק לטובת רמלה, שנסמכה בעיקר על הנקודות של דנג’רפילד וקאנון. אלא ששלשה של עדן ציפל, שהפציעה לפתע אחרי דקות ארוכות בהן לא הייתה במשחק, וארבע נקודות של סימס הקפיצו את ראשל"צ ליתרון השיא שלה 55:64 בדרך לניצחון.

קלעו לרמלה: דנג’רפילד 30, קאנון 20, הרסלר 11, בארון 8. קלעו לראשל"צ: סימס 20, רווח 16, בלוק 14, כהן 11, ציפל 9, סויץ’ 2.

תגיות:

Leave a Reply

Name *
Email *
Website