הפרקליטות הודיעה על סגירת תיק חקירת מותה של מזל הדדי

הפרקליטות הודיעה היום (שני) על סגירת תיק החקירה העוסק במותה של מזל הדדי ז"ל, עובדת חברת היהלומים של לב לבייב, שנפלה אל מותה ממשרדי החברה בבורסת היהלומים ברמת גן, בנובמבר האחרון. על פי הודעת הפרקליטות "אין חשד לעבירה פלילית". עוד נמסר מהפרקליטות כי מטעמי צנעת הפרט לא יפורטו כלל ממצאי החקירה, וכי הודעה על סגירת התיק נמסרה למשפחה.

כזכור, האירוע התרחש ימים ספורים לאחר שהדדי נחקרה כחלק מפרשת "יהלום שחור", פרשת הברחת היהלומים הגדולה בה מעורבת חברת היהלומים LLD בבעלותו של לבייב. לאחר האירוע, הועלו שאלות רבות באשר למותה של הדדי. בעוד בני משפחתה האמינו וטענו כי לא ייתכן שהדדי בחרה לשים קץ לחייה, חקירת המשטרה לא העלתה ראיות לעבירה פלילית שגרמה למותה.

לב לבייב (צילום ארכיון: יוסי זליגר / פלאש 90).

במכתב שנשלח מחברת LLD ליועמ"ש, יום אחד בלבד אחרי מותה של הדדי, נטען כי "נסיבות מותה מעלות את החשש שנטלה את חייה מתוך מצוקה נפשית קשה, בשל חקירה אגרסיבית וחסרת מידה לה הייתה נתונה בימים האחרונים במשרדי יאחב"ל".

בחברה הצביעו על הלחץ שהופעל על הדדי שנחקרה באזהרה כגורם שהוביל אותה לשים קץ לחייה. "כיאה ל’ארגון פשיעה’, החקירה נגד עובדי החברה מתנהלת באופן בלתי מידתי, תוך הטרדתם, הפחדתם, והעמדתם במצוקה נפשית – הכול מתוך ניסיון לחלץ מידע על מעורבתו הנטענת של בעלי החברה בעבירות מס".

יש לציין כי התנהלות העובדת בשעות שלפני מותה מעלה שאלות רבות באשר לנסיבות מותה. בני משפחתה טענו כי אין להם ספק שהעובדת נרצחה ולא התאבדה. זאת מאחר והיא כבר יצאה באותו היום מהמשרד ורק לאחר שהגיע לתחנת הרכבת החליטה לשוב על עקבותיה ולעלות למשרדה ואז נפלה אל מותה. בחברה טענו כי זמן קצר לפני שנפלה אל מותה קיבלה העובדת טלפון מהמשטרה בו הוזמנה לחקירה נוספת.

Leave a Reply

Name *
Email *
Website