הרמטכ”ל אירח במוצאי יום הכיפורים את הורי אישתו: “לוקח אחריות מלאה”

רב אלוף אביב כוכבי אירח בערב סוכות את הורי אישתו. הרמטכ"ל, המתגורר בישוב קהילתי בצפון, טען כי חשב שההנחיות מאפשרות זאת היות שהמפגש התקיים בשטח פתוח והוריה של אישתו גרים במרחק של קילומטר בלבד.

לדבריו, "לאורך כל תקופת הסגר אני מקפיד לקיים את הנחיות המדינה והצבא באדיקות. במוצאי יום הכיפורים, הגיעו הוריה של אשתי, הגרים במרחק שלושה בתים מאיתנו, ושהו בחצר הבית בלבד, תוך שמירת מרחק ועטיית מסיכות, וזאת מתוך הבנה מוטעית שההנחיות מאפשרות מפגש בשטח פתוח. לא העלנו בדעתנו שאנו עוברים על ההנחיות. אני מצר על האירוע ולוקח אחריות מלאה".

הרמטכ"ל מצטרף לשורה ארוכה של אישי ציבור ופוליטיקאים שנחשף לאחרונה כי הפרו את הנחיות הסגר. הבולטת שבהם היא השרה גילה גמליאה שאף חלתה בקורונה לאחר שהתפללה ביום הכיפורים בבית כנסת בטבריה.
דבר העובדים בארץ ישראל
כל בוקר אצלך במייל

אישור ההצטרפות מהווה הסכמה לתנאי השימוש באתר

גם רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, הסתפרה בביתה בזמן הסגר, וזאת בניגוד להנחיות. בנו של יו"ר ימינה, נפתלי בנט, אירח ביום כיפור את חברתו. ראש השב"כ נדב ארגמן הודה כי בסוף השבוע האחרון התארחו בביתו ביתו החיילת, וביתה של רעייתו יחד עם בעלה ובנם התינוק, "עליו משגיחה רעייתו במהלך ימות השבוע".

ח"כ מיקי לוי מ’יש עתיד’ הודח מתפקידו בוועדת הקורונה לאחר שביקר את בנו בחג הסוכות. ח"כ התנצל והודיע כי ישלם כל קנס שיוטל עליו.

Leave a Reply

Name *
Email *
Website