זהב בדרך לטוקיו

ארטיום דולגופיאט ממשיך לרשום הישגים נהדרים על הקרקע. היום (שבת) עשה זאת עם מדליית זהב בתרגיל הקרקע בתחרות גביע העולם בקוטבוס, גרמניה כשהוא גובר גם על  אלוף העולם ארתור דלאלויאן הרוסי ועשה צעד לעבר האולימפיאדה בטוקיו.

הישראלי בן ה-21, סגן אלף אירופה, השיג במוקדמות תוצאה גבוהה של 14.966 נקודות, בגמר ביצע תרגיל עליו קיבל ציון של 14.800, שהספיק לו כדי לנצח ולעמוד בראש הפודיום. אל המקום השני הגיע המתעמל הפיליפיני קרלוס יולו עם ציון של  14.60 והשלים את הפודיום מתעמל הולנדי קאסימיר שמידט שזכה לציון של 14.50. גם אלכס שטילוב לקח חלק בתחרות, בשני המכשירים החזקים ביותר שלו, קרקע ומתח אך בשניהם לא הצליח להעפיל לגמר.

מדליית זהב לארטיום דולגופיאט בגביע העולם. הישראלי זכה בזהב בתרגיל הקרקע, בתחרות סבב גביע העולם שנערכה בקוטובוס שבגרמניה, לאחר שקיבל את הציון 14.800.
מדהים!

Posted by ‎איגוד ההתעמלות בישראל Israel Gymnastics‎ on Saturday, 24 November 2018

ההשיג של דולוגופאיט מצטרף לעוד שלל הישגים מרשימים בשנה בה על הספורטאי להשיג את הקריטריון האולימפי. באליפות אירופה 2018 שנערכה בגלזגו זכה במדליית כסף לאחר שקיבל ציון של 14.466 בגמר. לאחר מכן זכה במדליות נוספות בתחרויות בינלאומיות מסוג ‘World Challenge Cup’. במאי הוא זכה במדליית כסף בתרגיל הקרקע בתחרות שנערכה בקרואטיה, ביוני הוא זכה שוב במדליית כסף בתרגיל הקרקע לאחר שקיבל ציון של 14.950 בתחרות שנערכה בסלובניה ובספטמבר הוא זכה בשתי מדליות זהב בתחרות שנערכה בפריז. באליפות העולם שנערכה בדוחא סיים במקום החמישי.

Leave a Reply

Name *
Email *
Website