טירוף הקניות מתחיל

בלאק פריידי – יום שישי השחור מגיע מחר ואיתו גם ירידת מחירים משמעותית בתחום הקמעונות. חג שהחל בארה"ב ומציין את פתיחת עונת הקניות של חג המולד התפשט בעולם כולו והיום מצוין ברחבי העולם בקניות און ליין וגם בחנויות עצמן.

ביום זה כולם מרוויחים- הקמעוניים אולי מורידים את שולי הרווח אבל מגדילים את המכירות, והצרכנים פשוט קונים את אותם מוצרים במחיר זול יותר בצורה משמעותית. אז לפני שהשחור של שישי יבטא את הבור ללא תחתית של הקניות שלנו, טיפ לקוראי דבר ראשון על איך להערך בצורה הטובה ביותר: תקנו רק את מה שאתם צריכים. לא את כל מה שבהנחה. ומי שלא צריך? שינסה לא להתפתות יתר על המידה ויפחית את הכניסות לאתרי הקניות און ליין.

ראוי לציין שבנוסף לשאר ההנחות חברי מועדון ביחד בשבילך של ההסתדרות מקבלים 20 אחוז הנחה על כלל ההנחות דרך כרטיס המועדון, ברשתות הנבחרות.

אז באילו תחומים יהיו הנחות? בהכל. ונתחיל דווקא מהבית, מוצרים כחול לבן. למעלה מ-100 בעלי עסקים קטנים ובינוניים מאזורי עדיפות לאומית ישתתפו בחגיגת הבלאק פריידי בפלטפורמה ייעודית עבורם באתר "זאפ השוואות מחירים". המתחם יהיה פעיל מתאריך 22-27 לנובמבר לכבוד אירוע ה- Black Friday וכן במסגרת מתחם מיוחד בזאפ לאירועי סוף השנה שצפוי לעלות ב-13 בדצמבר.

אלי כהן, שר הכלכלה והתעשייה: "גם בבלאק פריידי קונים תוצרת הארץ– כחול לבן. רכישת מוצרים המיוצרים בישראל הנה בעלת חשיבות והשפעה רבה על הנעת המשק, תרומה לכלכלה, יצירת תעסוקה וצמצום הפערים. אני קורא לצרכנים לחפש ולרכוש כחול לבן ובכך לחזק עסקים רבים מהפריפריה".

ומכחול לבן באון ליין לקמעונות מקומית

בחנויות הבגדים בקניונים השונים ניתן לראות כבר מאתמול דוכני בגדים ומודעות על הנחות של 20 אחוז עד 70 אחוז על פרטי החנות. זכרו שלא רק המחיר קובע ובתוך טירוף הקניות נסו להכיר קצת יותר את המותג.

שטיחי סף לבית למטבח ולעבודה ימכרו בהנחה אצל האחים עיני. סודה סטרים עם עד 40 אחוזי הנחה, ואפילו בדיוטי פרי, חנות גיימס ריצארדסון הגדולה שבדרך כלל יקרה משום מה, למרות הנחת המע"ם, תעשה הנחות נוספות. כך שאם אתם כבר בשדה התעופה תיכנסו הפעם לראות במה מדובר. מחסני השוק תמכור אלכוהול עם מותגים בינלאומים ביום שישי בהנחה בקניה מעל 150 שח ולפריט אחד. גאיה קוסמטיקה טבעית עם עד 50 אחוזי הנחה. וכמוה גם יוסי ביטון איפור וטיפוח. ובתחום עיצוב הבית נגב קרמיקה בהנחות גדולות וגם חברת כתר. ציוד מטיילים בחברת מטייל אפשר גם כן למצוא בהנחות יחסיות. מדיה 10 תמכור ספרים בהנחה של 50 אחוז ביום שישי.

ימים אלו עד הסייבר מאנדיי הם גם הזדמנות לרכישת אלקטרוניקה ומכשירי חשמל וסלולר. אם תכננתם על קנייה עתידית בצעו אותה בימים האלה.

ברשת ksp במבצעים עד ה 2.12 עם אופציית משלוח מהיום להיום ועם ירידת מחירים משמעותית של מאות מחשבים, טאבלטים, טלפונים סלולריים ומאות רבות של מוצרים. בבלאק פריידי בשנה שעברה בכל שנייה אחת נמכר פריט ובכל 8 שניות נמכר מחשב או טלפון סלולארי. המכירות באתר התחזקו פי 2 בשנת 2017 לעומת 2016, כאשר הרוב המכריע של הקניות עדיין נעשה בחנויות.

בסיום ימי הקניות זיכרו שיש לכם את הזכות להתחרט. חוק הגנת הצרכן מגן על הצרכנים וניתן לבטל עסקאות שמתבצעות, אז קחו בחשבון שאם קניתם והתחרטתם- עדיין אפשר לתקן. רשות ההסתדרות לצרכנות מקבלת פניות ומסייעת בתחום הצרכני.

לרוכשי האון ליין מחנויות מחו"ל תזכורת: לרכישה בחו"ל מתחת לסכום של 75 דולר יש פטור מרוב התשלומים הנוספים שעלולים להיות עם המוצר, במקרה שבחרתם משהו יקר יותר ניתן לחשב את העלות הסופית באתר הזה. זיכרו גם להשוות את מחיר המשלוח  ולבחור את ההצעה המיטבית.

Leave a Reply

Name *
Email *
Website