יו”ר ההסתדרות לראשי ענף המלונאות: ״נפעל בכל החזיתות להעמדת התיירות הישראלית על הרגליים״

לפני זמן קצר הסתיימה פגישה שקיים יו"ר ההסתדרות עם ראשי ענף המלונאות ובכירי ההסתדרות וראשי איגודים. הפגישה נערכה על רקע המשבר הקשה שפוקד את ענף התיירות ועובדיו. ההסתדרות מנסה למצוא פתרונות למשבר ולחזק את ענף התיירות.

בר-דוד הסביר את הסיבה לכינוס: "העובדים הכי חשובים לי, ואין ספק שהם הקטליזטור הרציני ביותר להתנעת התעשייה. נעשה כל שביכולתנו כדי לסייע להם ולכם לחזור לשגרה".

יו"ר ההסתדרות הנחה את ראשי האיגודים, הוועדים ומנהלי העמותות שפועלות תחת ההסתדרות, לקדם קיום של סמינרים בארץ, כנסים ונופשים לעובדים, כדי לחזק את תיירות הפנים.
דבר העובדים בארץ ישראל
כל בוקר אצלך במייל

אישור ההצטרפות מהווה הסכמה לתנאי השימוש באתר

העובדים והמלונאים יעודדו את תעשיית התיירות (צילום: ההסתדרות)

יור ההסתדרות, ארנון בר-דוד: "המטרה שלנו היא לעזור לכם לקום על הרגליים ולהתניע מחדש את ענף התיירות והמלונאות. ההסתדרות תפעל בכל החזיתות שעומדות לרשותה ותסייע בכל מה שתוכל. אני אפעל אישית מול כל משרדי הממשלה הרלוונטיים ומול הרשויות המקומיות כדי לתאם את המהלכים ואת המתווה הנכון ביותר.

״אנחה את ראשי האיגודים, הוועדים, העובדים ומנהלי העמותות להתחיל לייצר הסכמים ולהזמין מראש חדרים, לצד עידוד רכישת מוצרים ישראליים. אך גם מכם אני דורש לשתף פעולה ולבוא לקראתנו. קדמו מחירים נוחים יותר וחבילות משולבות – זאת מטרה משותפת לכולנו".

נשיא התאחדות המלונות אמיר חייק: "כל המלונות רוצים לפתוח כבר בחג השבועות, אך אם לא נקבל בימים הקרובים אישור ממשרד הבריאות על פתיחת הבריכות וחדרי האוכל, הם ייפתחו רק ביולי. אי אפשר לפתוח מלון בלחיצת כפתור, והמצב בו אנו נמצאים – שעשרה ימי עבודה לפני החג אנחנו שרויים בחוסר ודאות מוחלט – פוגע בנו עוד יותר.

״כבר עכשיו אנו רואים עלייה חדה בביקושים ובהזמנות לחג השבועות, אך אורחים רבים מתנים את ההזמנה בפתיחה של הבריכות – ואם זה לא יקרה, הם לא יגיעו. גם בהמשך, נזדקק לסיוע ברגולציה, לא נוכל להתמודד עם המשבר אם לא יעזרו לנו עם הקלות בהעסקת עובדים והקלות בתשלומי הארנונה".

בעל השליטה ברשת מלונות פתאל, דוד פתאל: "הנושא הקריטי שמונח כרגע על השולחן והמפתח להנעת הענף, הוא קבלת אישור לפתיחת הבריכות וחדרי האוכל לקראת שבועות. אם לא יאשרו לנו את זה, התעשייה לא תתחיל לנוע ורוב רובם של המלונות יישארו סגורים. יש לנו כמות אדירה של עובדים שאפשר להחזיר למשק, וכבר עתה ברור שאם המלונות ייפתחו בשבועות, הם ימשיכו לעבוד ולרוץ גם בהמשך".

Leave a Reply

Name *
Email *
Website