כדורגל: משחק דרמטי בין מכבי חדרה ובנות עמק חפר הסתיים בשוויון 2:2

המחזור השלישי בליגת העל לנשים שוחק הערב (ראשון), אחרי פגרת משחקי הנבחרת. במשחק המרכזי נפרדו מכבי חדרה ומכבי בנות עמק חפר בשוויון 2:2. שתי הקבוצות שהגיעו מושלמות למשחק, איבדו לראשונה העונה נקודות במשחק קצבי ורב שערים.

בדקה ה-5 עמק חפר כבשה את השער הראשון במשחק. גבריאלה פאלוג’י נשלחה להתקפה מתפרצת, טוצ’וקוו אולוהי שוערת חדרה יצאה לכדור מחוץ לרחבה ובטעות לא מתאימה לשוערת נבחרת ניגריה, בעטה את הכדור על הגוף של פאלוג’י, ומשהם הוא התגלגל לתוך השער.

בדקה ה-54 מאיה חיטמן בעטה כדור חופשי של עמק חפר, אך הפעם טוצ’וקוו אולוהי הייתה במקום ועצרה את הכדור בקלות. בדקה ה-58 חדרה השוותה את התוצאה עם מסירת עומק של זוהר גת מצאה את נוי בנגל נכנסת מאחורי קו ההגנה של עמק חפר וכבשה מתוך הרחבה.

בדקה ה-81 יטונדה אדבויאג’ו השאירה את הכדור למריה אלמצרי הכישרונית בת ה-17, החלוצה של חדרה ראתה שהשוערת קלי למורטה הייתה מחוץ לשער ובבעיטה אדירה מחוץ לרחבה ישר לחיבורים, העלתה את חדרה ליתרון במשחק. בדקה ה-89 כדור קרן של עמק חפר הגיע לגבריאלה פאלוג’י שעם בעיטת חצי יחף כבשה את שער השוויון הדרמטי במשחק.

במשחקים נוספים, אס"א ת"א ניצחה 1:3 את בנות נתניה. טליה זומר (41) ומיקה כץ (45) קבעו יתרון גדול לתל אביביות לפני המחצית. סמא נאווי (64) צימקה עבור נתניה ואלן טופוריה חתמה את התוצאה עם שער בדקה ה-94.

אס"א תל אביב מול בנות נתניה (צילום: מושיק אושרי, אס"א ת"א)

רמת השרון הביסה 2:6 את הפועל באר שבע. בוסאק גילין מארי (9), אלוקו יטונדה מאיה (11), שי פרל (66), ערבה שחף (73, 89) ואסגדום נסטסיה פלורן (91) הבקיעו לרמת השרון. חן אלחדד (62) ורובן צריטי (78) הבקיעו למפסידה.

האלופה מ.ס. קרית גת גברה 2:5 על הפועל מרמורק. סנדרה פרנצ’סקה פררה הצטיינה עם שלושער (23, 47, 61) וגיאוואנה פליסטנופלאביה כבשה צמד (13, 58). ורד כהן רוני שימריך הבקיעו למרמורק.

דבר היום
כל בוקר אצלך במייל

הרשמה

על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר

תגיות:

Leave a Reply

Name *
Email *
Website