כדורגל נשים: מ.כ.נ רמת השרון ניצחה 1:2 את אס״א תל אביב וזכתה בגביע המדינה

ליאור ברטלכתב ספורט

  • רסס

צרו קשר עם המערכת:

עדכון אחרון: 29.05.2023 | 22:46

  • Share via Whatsapp
  • שתפו
  • צייצו
  • open more

    • שלחו במייל
    • הדפיסו

נושאים קשורים:

מ.כ.נ. רמת השרון זכתה הערב (שני) בגביע המדינה לנשים בכדורגל, לאחר ניצחון 1:2 בהארכה על אס״א תל אביב.

מהלך המשחק

בדקה ה-14 עלתה רמת השרון ליתרון ראשון. אמקיולט מסיפה קיבלה כדור בתוך הרחבה, בעטה כדור חד – לינדזי קיצון, שוערת אס"א השמיטה את הכדור אל שערה. 0:1 לרמה"ש. תשע דקות מאוחר יותר השופטת ספיר ברמן שרקה פנדל לזכותה של אס"א – ומי שדייקה היתה אלקסיס ליפסי שקבעה 1:1, שזו היתה גם תוצאת המחצית.

התוצאה נשמרה עד סיום תשעים הדקות ללא מצבים מיוחדים, והמשחק הלך להארכה.

בדקה ה-96 הגבהה הלכה לתוך הרחבה ומיטל שרעבי נגחה את היתרון הדרמטי 1:2 לרמת השרון.

הרכבים:
רמה"ש: קימיקה פורבס, נועה ביטון, נועם אכטל, אליזבת’ פאליסטר, מיטל שרעבי, שירה פניגר, אימקיולט מסיפה, אמילי רוחאס, קארין סנדל (ק), ערבה שחף, יאטונדה אדבאג’יו

אס"א: לינדזי קיצון, ספיר אלבז, זוהר כהן, מיכל בין (ק), קלואי גורמן, מאיה גבריאלי, שיי מוייר, דניאל הם, מדיסון מורנין, אלקסיס ליפסי, לי פלקון.

שתי הקבוצות, מהוותיקות והגדולות בליגה, הגיעו למעמד הגמר בסיומה של עונה לא פשוטה שכללה מאבק הישרדות דרמטי בסיומו רמת השרון ירדה לליגה הלאומית לראשונה אחרי 11 שנים.

אס"א תל אביב החלה את העונה עם שני ניצחונות ושתי תוצאות תיקו, אך משם הדברים נעשו קשים יותר והקבוצה מצאה את עצמה נאבקת בתחתית. "פתחנו את העונה בצורה לא טובה, היו לנו המון הפסדים, בינואר התחלנו להתחבר", אמרה מיכל בין, קפטנית הקבוצה בראיון ל’דבר’ לקראת הגמר. "לזכות בגביע זה יהיה הדובדבן שבקצפת בעונה הזאת ובאופן אישי אין בנות אחרות שהייתי רוצה לזכות איתן בגביע הזה. אני אישית עוד לא זכיתי בתואר ולזכות עם השחקניות האלו, אחרי השנה שעברנו, יש בזה משהו יותר מוערך".

בדרך לגמר ניצחה אס"א בשמינית הגמר 0:9 את הפועל רעננה. ברבע הגמר 0:2 את בנות נתניה ובחצי הגמר גברה בבעיטות הכרעה 1:3 (1:1 בסיום הזמן החוקי) על הפועל פ"ת. אס"א תנסה למנף את ההצלחה שלה במחזורים האחרונים לזכייה בפעם השישית בתולדותיה בגביע המדינה, כאשר הפעם האחרונה הייתה בעונת הדאבל ב-2018/19.


אס"א תל אביב מול הפועל פתח תקווה בחצי גמר גביע מדינה לנשים בכדורגל (צילום: מושיק אושרי, אס"א ת"א)

מ.כ.נ. רמת השרון בהובלת קארין סנדל, ערבה שחף ומיטל שרעבי תנסה לזכות בגביע השני בתולדותיה, לאחר שעשתה זאת בעונת 2017/18. בדרך לגמר ניצחה רמת השרון בשמינית הגמר 1:2 את הפועל ב"ש, ברבע הגמר 1:2 את האלופה מ.ס קרית גת ובחצי הגמר 1:2 את מכבי כישרונות חדרה.

דבר היום
כל בוקר אצלך במייל

הרשמה

על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר

תגיות:

Leave a Reply

Name *
Email *
Website