כתב אישום: מטפל במוסד סיעודי תקף באלימות קשישה בת 89

כתב אישום בגין התעללות במטופלת חסרת ישע ותקיפת חסרת ישע הגורמת חבלה של ממש הוגש היום (חמישי) נגד מטפל במוסד סיעודי לקשישים במעלה החמישה.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד רחל אהרוני-זאבי מפרקליטות מחוז ירושלים לביהמ"ש המחוזי בעיר, בליל יום שלישי, 22.10.19 עבד הנאשם, דיב עוודאללה (48) תושב עין נקובא, במשמרת לילה במוסד "הררית" בו הוא עובד מזה 15 שנים. הוא תקף במספר הזדמנויות שונות את הקשישה, ניצולת שואה דמנטית וסיעודית בת 89, בעודה שוכבת במיטה חסרת אונים וללא יכולת לזעוק לעזרה. הנאשם היכה בפניה ובראשה בעוצמה, כיסה את פניה בשמיכה, אחז בה בחוזקה ושפך עליה מים מבקבוק בעודה שוכבת במיטה. כתוצאה ממעשיו נגרמו למתלוננת חבלות בפנים ובפלג גופה העליון והיא סבלה במשך מספר ימים מכאבים.

בפרקליטות ביקשו מביהמ"ש להאריך את מעצרו של עוודאללה עד תום ההליכים ונימקו זאת בטענה שהוא מסוכן לציבור. עוד ציינו כי בידיהם ראיות המוכיחות לכאורה את המיוחס לו, לרבות סרטונים ועדויות עובדים במקום. עוד ציינו בפרקליטות כי לנאשם שתי הרשעות קודמות, אחת משנת 2007 בעבירת הסעת תושב זר, הרשעה משנת 2001 בגין עבירת יצוא, יבוא והספקת סם בגינו נגזרו על המשיב ארבעה חודשי מאסר בפועל.

במוסד "הררית" במעלה החמישה סירבו להגיב לדברים.

Leave a Reply

Name *
Email *
Website