כתב אישום נגד בעל חנות בתחנה המרכזית בת”א בגין אונס בת 14

כתב אישום הוגש אתמול (שני) כנגד ישראל נאתי, בן 47 מרמת גן, בגין אינוס ומעשה מגונה שביצע על פי החשד בקטינה בת 14, לאחר שנכנסה לחנותו בתחנה המרכזית.

על פי כתב האישום, נאתי הינו בעלים של חנות אביזרים למכשירי טלפון סלולריים ושל חנות תכשיטים הסמוכות זו לזו, בתחנה המרכזית בתל אביב. הקטינה שנפגעה על ידו היא נערה בת 14 שבשעות הבוקר ביום ראשון לפני שבועות אחדים, נכנסה לתחנה המרכזית בדרכה לאולפנה בה היא לומדת. עד לשעת יציאת האוטובוס המגיע למחוז חפצה, התהלכה הקטינה בין החנויות בתחנה המרכזית. באותו זמן, שהה נאתי בחנות התכשיטים שבבעלותו.

כאשר התקרבה הקטינה לחנות התכשיטים, נאתי פנה אליה והציע לה לקנות ממנו אזניות. לאחר שהקטינה הסכימה לכך, שאל נאתי לגילה של הקטינה, והיא ענתה שהיא בת 14.5. בהמשך, הציע נאתי לקטינה תכשיטים ושעונים מחנותו. הוא מכר לקטינה שעון תמורת סכום זעום, תוך שהוא מציג בפניה מצג לפיו מדובר בשעון יקר ערך.

כמו כן, ניסה נאתי לשכנע את הקטינה לקחת תכשיטים נוספים, מבלי לשלם עבורם, ואף הכניס צמידים לתיקה,  גם לאחר שסירבה לכך. תוך ניסיונותיו לפתות את הקטינה באמצעות התכשיטים, פנה נאתי אל הקטינה באמירות בעלות אופי מיני ואמר לה: "יש לך רגליים סקסיות",  "נדלקתי עלייך אבל את קטינה אסור לי".

בשלב זה, מתאר כתב האישום כיצד ביקש נאתי מהקטינה שתחבק אותו, וניצל את הסכמתה על מנת לגעת בישבנה ללא הסכמתה, כשהוא מדגיש בפניה: "זה יישאר בינינו, זה הסוד שלנו כי את קטינה".

מיד לאחר מכן, הוביל נאתי את הקטינה לשירותים הציבוריים המצויים במרחק מה מהחנות. בהגיעם לשירותים אחז בקטינה וסגר את דלת השירותים בגופו. נאתי ביצע מעשה אונס בקטינה, תוך שהיא מפצירה בו לחדול ממעשיו. לאחר שיצאו השניים מן השירותים, שב נאתי וביקש מהקטינה: "אל תספרי לאף אחד את קטינה זה כלא".

בשל מעשים אלה, מואשם נאתי באינוס קטינה מתחת לגיל 16 שלא בהסכמתה החופשית, ובביצוע מעשים מגונים בקטינה מתחת לגיל 16 שלא בהסכמתה החופשית.

יחד עם כתב האישום, ביקשה הפרקליטות את הארכת מעצרו של נאתי עד תום הליכים. הפרקליטות ציינה בבקשת המעצר כי בידיה מספר ראיות להוכחת אשמתו של נאתי, בין היתר הודאה של נאתי בכך שביצע בה מעשים מגונים, וראיות שתומכות בגרסתה לפיה נאנסה על ידו, המגובות בממצאים רפואיים.

בבקשת המעצר כתבה הפרקליטות כי "מעשיו המחפירים של המשיב מקימים עליו חזקת מסוכנות ועילת מעצר. המשיב אדם מבוגר בן 48 התנהג כמשחר לטרף, פיתה קטינה בת 14 וחמישה חודשים בלבד, באמצעות מתנות והנחות, ניצל את ‘הכרת התודה’ שלה, קטינותה ותמימותה, כדי להוביל אותה לשירותים ושם לבצע בה את זממו, הכול כדי לספק את יצריו ודחפיו המיניים, על חשבון פגיעה קשה בה".

בדיון שהתקיים אתמול קיבל בית המשפט את בקשת הפרקליטות והאריך את מעצרו של נאתי עד החלטה אחרת.

Leave a Reply

Name *
Email *
Website