לא צופים מחסור במזון: שופרסל יפתחו במוצ”ש, ויקטורי חידדו נהלי בטיחות וטיב טעם “עובדים חזק מהרגיל”

רשתות השיווק מרגיעות: לא צפוי מחסור. לאחר שבסגר הקודם נרשמו ברשתות השיווק תורים ארוכים וחוסרים במוצרי יסוד, ועם סגר הדוק הצפוי להתחיל בסוף השבוע שלפני כיפור, הרשתות נערכות לגל המכירות.

בשופרסל מדווחים על עליה ברכישת המזון כבר מתחילת השבוע, ומתגברים לקראת כיפור בתגבור את החנויות הפיזיות ואת שירותי האון-ליין. כמו כן מתכננים ברשת לפתוח סניפים נוספים במוצאי שבת על מנת להקל על הלקוחות להיערך. גם שירות הלקוחות יתוגבר, בכדי לתת מענה לעומסים. ברשת הצטיידו במאוד מועד במלאי מוגבר של מוצרים האופייניים לתקופת החגים ומדגישים כי, בניגוד לסגר הקודם, לא צפוי מחסור בנייר טואלט.

מקווים לא לחזור למראות כאלה. תור בכניסה לסופרמרקט באשדוד. מרץ 2020 (צילום: פלאש 90).

מרשת ויקטורי נמסר כי ימשיכו לשרת את הלקוחות לאורך על הסגר, בכוחות מתוגברים. מנכ"ל הרשת, אייל רביד, הוסיף גם כי הרשת חידדה את נהלי הבטיחות לעובדים, "במטרה לשמור על ביטחון תזונתי לתושבי המדינה". ברשת מבטיחים מבצעים שיוזילו את הרכישות בחנויות ובאון-ליין לאורך הסגר, מתוך התחשבות בחוסר הוודאות הכלכלית שחווים רבים. גם בויקטורי מדווחים על ביקוש מוגבר למוצרי מזון, חטיפים ועוד, אך מרגיעים כי מלאי הסחורה גדול וכי "אין ממה לחשוש".
דבר העובדים בארץ ישראל
כל בוקר אצלך במייל

אישור ההצטרפות מהווה הסכמה לתנאי השימוש באתר

יוסי שליו, סמנכ"ל הסחר והשיווק בטיב טעם, אומר ל’דבר’ כי: "עובדים בקצב חזק מהרגיל. ישנו גידול של 15% ברכישת סיגריות וכן גידול במכירה של מוצרי מכולת, חלב, מוצרים קפואים ודומיהם. קטגוריות אלה גדלו ב- 30% והן מעידות על אגירה. רשת טיב טעם ערוכה ואין כל מחסור".

Leave a Reply

Name *
Email *
Website