לא רעבים בחזית הקורונה: ההסתדרות מחלקת המבורגרים לעובדי מד”א

במסגרת יוזמה של יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, ובהובלת אגף ארגון ומרחבים, נשלחה משאית אוכל ל-13 מוקדי מד"א בארץ. המשאית תמשיך ותחלק בימים הקרובים המבורגרים ושתיה לעובדים כאות תודה על מסירותם בהתמודדות עם המשבר הרפואי הקשה, וכדי להקל עליהם במעט את העבודה סביב השעון. המהלך נעשה בתיאום מראש עם נציגי מד"א ותוך הקפדה על שמירת הנחיות משרד הבריאות.

יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, מסר: "אני שולח את תודתי והערכתי, בשם ההסתדרות כולה, לעובדים ולעובדות של מד"א, אשר גם בימי שגרה עוסקים במלאכת קודש של הצלת חיים, אולם כעת ניצבים מול התמודדות שלא ידענו כמותה. מי ייתן והשקט יחזור במהרה. אני מאחל בריאות לציבור כולו".

מצבע חלוקת המבורגר ושתייה של ההסתדרות לעובדי מד"א (צילום: דוברות ההסתדרות)

החלוקה מבוצעת בסיוע ראשי ועובדי המרחבים בהסתדרות בכל רחבי הארץ. "היום היינו בבנק הדם בבית החולים שיבא וחילקנו כ-200 מנות למוקדני מד"א, למתנדבים ולחיילים", אמר לדבר מנכ"ל אגף מרחבים בהסתדרות, רפי סדן, המנצח על המבצע. "בהמשך נסענו למוקד מד"א בפתח תקווה וחילקנו מנות לכ-130 מתנדבים ועובדים. בערב נמשיך למוקד הארצי בקריית אונו. עד יום שני נעבור ב-13 מוקדים גדולים של מד"א בכל רחבי הארץ. אנחנו מגיעים עם ‘פוד טראק’ של חברת BBB, שמכינים את המנות ומחלקים אותן במקום. כמובן הכל בהתאם להנחיות של משרד הבריאות ותוך הקפדה חמורה על הנהלים".
דבר העובדים בארץ ישראל
כל בוקר אצלך במייל

אישור ההצטרפות מהווה הסכמה לתנאי השימוש באתר

עוד הוסיף סדן כי "זה מפתיע פתאום לראות את המשאית הזו בין כל האמבולנסים. זה מחמם את הלב.  זה כיף לתת לאנשים הללו שנמצאים בחזית המאבק במחלת הקורונה, עובדים 24/7, לוקחים דגימות, שומרים על כולנו. עובדים מסורים וחשובים כל כך, שלא תמיד מקבלים את ההערכה המגיעה להם".

מצבע חלוקת המבורגר ושתייה של ההסתדרות לעובדי מד"א (צילום: דוברות ההסתדרות)

בימים הקרובים צפוייה להגיע משאית האוכל גם לגבעתיים, באר שבע, אשדוד, חולון, צפת, עכו, חיפה, ירושלים, ראשון לציון, עפולה ונתניה.

Leave a Reply

Name *
Email *
Website