ליגות הנשים באירופה נפתחו: ברצלונה ניצחה 0:4 את ריאל מדריד

הליגה הספרדית לנשים בכדורגל נפתחה אתמול (ראשון) במשחק הקלאסי בין האלופה ברצלונה לקבוצה החדשה של ריאל מדריד. המשחק עצמו היה חד צדדי ונגמר עם ניצחון מוחץ 0:4 של ברצלונה משערים של, פטריסיה גיחארו (19), עצמי של השוערת ריברו (55) ושערים של הכוכבת ההולנדית, לייקה מרטנס (66) ואלכסיה פוטלאס (75). 

???? FP: @realmadridfem 0-4 @FCBfemeni
⚽ Patri 18', Misa 55' (p.p.), Martens 66', Alexia 75'#Emirates | #HalaMadrid pic.twitter.com/ndvEwIINQN

— Real Madrid C.F. (@realmadridfem) October 4, 2020

ריאל מדריד פתחה את העונה עם סגל לא רע הכולל מספר שחקניות בינלאומיות, ביניהן מרתה קרדונה, חלוצת נבחרת ספרד, כשהמטרה המרכזית שלהן תהיה לסיים במקום השלישי שמוביל לליגת האלופות. במשחק נוסף, ניצחה אתלטיקו מדריד 0:2 את אספניול. לזכות אתלטיקו כבשו צמד החלוצות, דיאנה קסטיאנוס מונצואלה (3) ולודמילה הברזילאית (45). 
דבר העובדים בארץ ישראל
כל בוקר אצלך במייל

אישור ההצטרפות מהווה הסכמה לתנאי השימוש באתר

הליגה אנגלית

ב’סופר-ליג’ האנגלית נערך אתמול המחזור השלישי. הליגה שהפכה בעונה הקודמת למקצוענית, הצליחה מהר מאוד להפוך לליגת הנשים הטובה בעולם, עם הגעתן של חמש כוכבות אלופת העולם מארה"ב. אלכס מורגן חתמה טוטנהאם, סאם מויאיס ורוז לוואל חברו למנצ’סטר סיטי וכריסטן פרס וטובין הית’ למנצ’סטר יונייטד. לראשונה תשודר הליגה ברחבי כל העולם, כולל בערוץ ‘ספורט 1’ בישראל. 

מנצ’סטר יונייטד, אחת הקבוצות המעניינות של העונה ניצחה 0:3 את ברייטון. במהלך המחצית השנייה ערכו שתי שחקניות נבחרת ארה"ב כריסטן פרס וטובין הית’ את הבכורה שלהן בליגה האנגלית. הית’ בישלה את השער השלישי במשחק ופרס בעטה ממצב טוב לקורה. לזכות מנצ’סטר יונייטד כבשו אלה טון (פנדל 9), אליסה רוסו (69) וג’יין רוס (91).

Assist number ☝️ of the season for @TobinHeath ????️
Goal number ✌️ of the season for @JaneRoss10 ⚽️#MUWomen
pic.twitter.com/aNeQPG7N0r

— Manchester United Women (@ManUtdWomen) October 4, 2020

מנצ’סטר סיטי השיגה ניצחון חשוב 1:4 על טוטנהאם, ששיחקה עדיין ללא אלכס מורגן. ארסנל המשיכה להרשים עם ניצחון שלישי ברציפות, 1:3 על בריסטול סיטי וממשיכה להוליך את הטבלה יחד עם אברטון, הקבוצה המפתיעה של פתיחת העונה, שניצחה 0:6 את אסטון וילה. במשחק נוסף ניצחה האלופה צ’לסי את ברמינגהאם סיטי 0:1 משער בדקה ה-9 של פראן קירבי.

Take a bow, @Chloe_Kelly98! ????????

What a finish! ????#BarclaysFAWSL pic.twitter.com/0734dIsLsU

— Barclays FA Women's Super League (@BarclaysFAWSL) October 4, 2020

Leave a Reply

Name *
Email *
Website