ליגת האומות: נבחרת ישראל חילצה תיקו 1:1 בתוספת הזמן מול סלובקיה

נבחרת ישראל הראתה הערב (שני) שיש לה אופי וגם עם דור עתיד. ישראל סיימה הערב ב-1:1 נגד נבחרת סלובקיה עם שוויון דרמטי בתוספת הזמן. האורחת הענישה את ישראל בדקה ה-14 עם שער של דוריש, הנבחרת לא נשברה ובדקה ה-91 עילאי אלמקייס בן ה-20 כבש מבישול מצוין של יונתן כהן את שערו הראשון במדים הלאומיים.

אחרי התיקו ביום שישי נגד סקוטלנד, נבחרת ישראל פגשה את סלובקיה במחזור השני בליגת האומות לקראת המונדיאל בקטאר 2022. הסלובקים באו נחושים להראות שיפור ביחס למשחק הראשון בקמפיין שבו נכנעו 3:1 לצ’כיה, אך הגיעו עם סגל חסר המונה 18 שחקנים בלבד. המאמן הנבחרת רוטנשטיינר היה מרוצה מההרכב שפתח מול סקוטלנד ועל כן שמר על אותם ה-11.

מהלך המשחק

נבחרת ישראל: אופיר מרציאנו, אלי דסה, איתן טיבי, חאתם עבד אלחמיד, ניר ביטון, טאלב טוואטחה, דור פרץ, ביברס נאתכו, מנור סולומון, ערן זהבי ומואנס דאבור.
דבר העובדים בארץ ישראל
כל בוקר אצלך במייל

אישור ההצטרפות מהווה הסכמה לתנאי השימוש באתר

נבחרת סלובקיה: מארק רודאק, מילאן שקיריניאר, נורברט גיומבר, מרטין ויליינט, מרטין קושלניק, אריק סאבו, סטניסלב לובוטקה, קוקה, ירוסלאב מיחאליק, מאתוש ברו, מיכאל דוריש.

נבחרת ישראל לחצה על דוושת הגז כבר מהפתיחה. בדקה ה-7, זהבי ביצע דאבל-פס נהדר עם נאתכו, כאשר הקפטן סידר לו מצב נוח וזהבי סובב את הכדור מעל המשקוף. הלחץ עבד פחות מרבע שעה ובדקה ה-14, האורחת ניצלה מסירה רעה של נאתכו כדי להפתיע את ההגנה הישראלית, ודוריש הכניע את מרציאנו. 1:0 לסלובקים. בדקה ה-17, דוריש עלה לנגיחה ללא שמירה במרכז הרחבה, ולמזלה של ישראל הכדור עבר מעל המשקוף ולא הסתיים בשער שני. ישראל הגיעה לעוד כמה מצבים אבל המחצית הסתיימה ביתרון סלובקי.

נבחרת ישראל מול סלובקיה בליגה האומות. 7 בספטמבר 2020 (צילום: ההתאחדות לכדורגל בישראל)

בפתיחת המחצית השנייה נבחרת ישראל ערכה שינוי כשיונתן כהן נכנס במקומו של הקפטן ביברס נאתכו שנפצע. בדקה ה-58 שון וייסמן חלוצה של ריאל ויאדוליד עלה לכר הדשא, ומהר מאוד רשם בעיטה ראשונה לעבר השער הסלובקי שלצערו עברה מעל המשקוף. ישראל חיפשה את שער השיוויון ובדקה ה-76 וייסמן ועילאי אלמקייס המחליפים יצאו להתקפה מהירה ובסיומה זהבי בעט חזק, אבל החוצה.

הנבחרת המשיכה לתקוף אבל בדקה ה-86 דווקא סלובקיה הייתה קרובה לשער שני אלא שמרציאנו היה במקום להדוף. ישראל לא הרפתה ובדקה ה-91 זה השתלם, עילאי אלמקייס בן ה-20 שמשחק בהופנהיים הגרמנית, כבש מבישול מצוין של יונתן כהן וקבע 1:1 בסיום.

Leave a Reply

Name *
Email *
Website