ליגת הנשים בכדורסל הוקפאה: מכבי עירוני רמת גן הוכרזה כאלופה

עונת המשחקים 2019/2020 בליגת העל לנשים בכדורסל סיימה את פעילותה לאלתר. כל הוחלט בתום דיון מיוחד שכינסה יו"ר מנהלת הליגה הילה קניסטר בר דוד, בעקבות הוראות השעה של משרד הבריאות ומשרד התרבות והספורט. ההחלטה התקבלה בדיון משותף עם ראשי איגוד הכדורסל בהשתתפות היו"ר עמירם הלוי, המנכ"ל יעקב בן שושן והגזבר נאור גלילי ובהסכמה טלפונית עם ראשי קבוצות ליגת העל. "ההחלטה נפלה מתוך דאגה ואחריות לבריאות השחקניות, המאמנים והצוותים המקצועיים" נמסר ממנהלת הליגה.

בעקבות ההחלטה, הקבוצה שסיימה במקום הראשון בטבלת הליגה, בתום שלושת הסיבובים, מכבי עירוני רמת גן תוכרז כאלופת המדינה לעונת 2019/2020. רמת גן רושמת עונה נהדרת מבחינתה עם 41 נקודות, לאחר שסיימה את משחקי הבית העליון בניצחון 73:97 על רמת השרון. מכבי בנות אשדוד סיימה אחריה והוכתרה כסגנית.

טבלת ליגת העל לנשים בכדורסל, עונת 2019-2020 (גרפיקה: אידאה)

לגבי גביע המדינה, מנהלת הליגה הודיעה כי תמליץ בפני הנהלת איגוד הכדורסל, לקיים את משחקי חצי גמר וגמר גביע המדינה לנשים שהיו אמורים להתקיים השבוע, בנובמבר 2020, בתחילתה של עונת המשחקים הבאה.
דבר העובדים בארץ ישראל
כל בוקר אצלך במייל

אישור ההצטרפות מהווה הסכמה לתנאי השימוש באתר

לגבי היורדת לליגה הלאומית, הוחלט להקפיא את הירידות והפועל פתח תקווה תישאר בליגה עונה נוספת. סוכם עוד שהקבוצה שתסיים במקום הראשון בליגה הלאומית תהיה זכאית לשחק בעונה הבאה בליגת העל, ואם אכן תצטרף יהיו בליגת העל לנשים בכדורסל 11 קבוצות.

יו"ר מנהלת ליגת העל בכדורסל נשים הילה קניסטר בר-דוד עם שי הקפטניות נופר שלום מאשדוד וירדן דנן מרמלה (צילום: עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל)

יו"ר מנהלת הליגה הילה בר דוד סיכמה עם ניר אלון, יו"ר ארגון שחקני הכדורסל כי השחקניות הישראליות יצאו לחופשה ללא תשלום, בגלל הסיום המוקדם של העונה, כדי שיוכלו לקבל את החזר שכרן עד סוף העונה מהביטוח הלאומי. על מנת להקטין את הנזק שחקניות הכדורסל הזכאיות לקבל דמי אבטלה. אם תצאנה לחל״ת יפעלו לעשות כן תוך שמירה על זכותן לקבל את כל הכספים המגיעים להן בהתאם להתפתחויות.

Leave a Reply

Name *
Email *
Website