ליגת העל נשים, מחזור חמישי: קרית גת מבקיעה שישייה לבאר שבע

העונה הנפלאה של ליגת העל בכדורגל נשים נמשכת גם במהלך המחזור החמישי. האלופה מ.ס קרית גת חוזרת להציג את הגרסה הדורסנית שלה מהשנים האחרונות, עם ניצחון ביתי ענק 6:4 על הפועל באר שבע. אס"א ת"א, הבנויה על סגל ישראלי איכותי, ממשיכה להוליך את הטבלה עם ניצחון קטן אך חשוב 1:0 על מכבי חולון המפתיעה. מכבי חדרה עדיין בלתי מנוצחת ולא ספגה עוד שער, אך מתקשה התקפית, ומנצחת בקושי 1:0 את בנות נתניה. מ.ס. רמת השרון מנצחות 2:0 את הפועל רעננה הלוחמניות.

מ.ס קרית גת 6- הפועל באר שבע 4

מבול של שערים שטף את המגרש הסינתטי בקרית גת. הקבוצה הביתית והאלופה הגאה התפוצצה על העולה החדשה עם מחצית מושלמת, שהסתיימה בתוצאה 5:0.  רנה קולר המקסיקנית הובילה את קרית גת במחצית עם שלושער אדיר. הפועל באר שבע הצליחה לחזור למשחק ולצמק את התוצאה ל-5:3, עם שלושה שערים תוך עשר דקות. אך שער של רחל שטיינשניידר בדקה ה-80 סגר את ניסיון הקאמבק המפתיע של באר שבע.

מחצית ראשונה: קרית גת עולה ליתרון מהיר. בדקה ה- 4 נשלח כדור עומק מהגנה להתקפה ומצא את ניקול קולר, אשר עברה את השוערת ראיסה וגלגלה את הכדור לרשת החשופה. בדקה ה-10 מסרה עדן אביטל כדור עומק נוסף לקולר, שהשתחררה בקלות מהשמירה ומזווית קשה הכניעה שוב את שוערת באר שבע. החגיגה של קרית גת נמשכת עם אחד השערים היפים שהיו לנו העונה: בדקה ה-12 מסרה דניאל שולמן את הכדור אחורנית לאלינה מטקלוב, שבעטה מ-30 מטר טיל לחיבורים. בדקה ה-14 הצטרפה גם עדן אביטל לחגיגה עם שער נהדר. בדקה ה-30 מצאה ניקול שולמן בבישול נוסף את ניקול קולר הבלתי ניתנת לעצירה, עם שער שלישי תוך 30 דק’. המחצית מסתיימת ב-5:0 לקרית גת.

מחצית שניה: באר שבע חזרה לעצמה עם מחצית שנייה טובה, תוך ניצול ירידת המתח של קרית גת. בדקה ה-62 החלה באר שבע את חזרתה למשחק עם שער בבעיטה מרחוק של סטפני קרובל. בדקה ה70- מבצע אישי יפה של אלנילדה וירגיניו נגמר בהכשלה מאחור ופנדל לזכות ב"ש, אותו מתרגמת סטפני קרובל לשער מצמק נוסף. הלחץ של באר שבע נמשך, ותוך שתי דקות נוספות חוטפת וירגיניו כדור מהגנת קרית גת, נכנסת לתוך הרחבה וכובשת את השער השלישי של הקבוצה תוך 10 דקות. בבאר שבע החלו להאמין שניתן לעשות מהפך, אך בדקה ה-80 סגרה רחל שטיינשניידר את הסיפור עם השישי לקרית גת. אלנילדה וירגיניו הוסיפה עוד שער לב"ש בדקה ה-88, והמשחק הסתיים 6:4 לקרית גת.

מ.כ רמת השרון 2- הפועל רעננה 0

רמת השרון הגיעה למשחק ללא החלוצה המעולה טאבטה שנפצעה, ותחסר לקבוצה לתקופה ארוכה. בהיעדרה, תצטרך רמת השרון למצוא בדחיפות שחקנית אחרת שתיקח על עצמה את מלאכת הכיבוש במדי הקבוצה. על אף שהמשחק הסתיים בניצחון לרמת השרון, חסרונה של מלכת השערים של הליגה בעונה שעברה עם 30 שערים הורגש במהלך המשחק מול רעננה. רמת השרון הצליחה לנצח משחק חשוב, למרות הרחקה מיותרת של של שני לוזון בדקה ה-37 בכרטיס צהוב שני. שהשאירה את הקבוצה עם עשר שחקניות בלבד. ערבה שחף כבשה בדקה ה-37 את השער הראשון במשחק עם בעיטה למשקוף ופנימה, לאחר מסירה נהדרת של לי פלקון. בדקה ה-60 הבקיעה עסה מביו אקידה את השער השני, לאחר פריצה לרחבה.

בנות נתניה 0 – מכבי חדרה 1

מכבי חדרה ממשיכה להתקשות בליגה העונה. למרות הניצחון החשוב על בנות נתניה, חדרה לא מצליחה התקפית השנה, וככל הנראה נפלה קשות בבחירת הזרות העונה. הקבוצה התקשתה להבקיע אפילו מול בנות נתניה החלשות היחסית, ונדרשה להכריע את ההתמודדות מפנדל של סשנה קמפבל בדקה ה-17. במחזורים הקרובים תפגוש חדרה את רמת השרון, קרית גת ואס"א ת"א, שיהיו מבחן גדול יותר לרמה של הקבוצה העונה.

במשחק נוסף ניצחה אס"א ת"א את מכבי חולון משער של שירלי אוחנה. בעקבות הניצחון תמשיך אס"א להוביל את הליגה מחזור נוסף.

Leave a Reply

Name *
Email *
Website