למרות התאונה הקשה: סופיה פלורש הפכה לנהגת הראשונה בפורמולה 3

18 חודשים אחרי שנפצעה בתאונה קשה במהלך גרנד פרי מקאו, עשתה נהגת המירוצים הגרמניה סופיה פלורש היסטוריה כשחתמה בקבוצת ‘קמפּוֹס רייסינג’ והפכה לאישה הראשונה שתתחרה בסבב הפורמולה 3.

פלורש, בת ה-19, תתחרה לצד אלסיו דלדה בן ה-25 מאיטליה ואלכס פרוני האוסטרלי בן ה-20, שבעצמו עבר תאונה קשה רק לפני שנה. ביחד, ינסו השלושה לשפר את המיקום של הקבוצה ולסיים מעל המקום ה-10 והאחרון, אליו הגיעה ‘קמפוס רייסינג’ ב-2019.

קאמבק השנה, סופיה פלורש (צילום: AP Photo/Luca Bruno).

בנובמבר 2018, במהלך תחרות גרנד פרי מקאו בסין, איבדה פלורש את השליטה על הרכב שלה, עפה באוויר ופגעה בשלט מעל לגדר הבטיחות מחוץ למסלול המירוצים. התמונות המצמררות של ההתרסקות הפכו לויראליות וזעזעו צופים ברחבי העולם
דבר העובדים בארץ ישראל
כל בוקר אצלך במייל

אישור ההצטרפות מהווה הסכמה לתנאי השימוש באתר

הנהגת הצעירה נלקחה לבית חולים מקומי, שם אובחן אצלה שבר בעמוד השדרה, והיא נכנסה לניתוח בן 17 שעות. אחרי מספר ימים חזרה פלורש לביתה בגרמניה להמשך תהליך השיקום הארוך.

באליפות אירופה האזורית, שהסתיימה באוקטובר 2019, הגיעה פלורש למקום ה-7, שזיכה אותה לאחורנה בפרס לוריוס לקאמבק של השנה. היכולת שהציגה על המסלול הביאה לה את ההסכם עם המועדון הספרדי, והבטיח את מקומה בסבב הפורמולה 3 – הדרג השלישי של מירוצי הפורמולה.

"אני מאוד שמחה להתחרות באליפות הפורמולה 3 עם ‘קמפוס רייסינג’" אמרה פלורש, "אני עוד צריכה ללמוד הרבה, אך אני כבר מצפה להתחרות מול הנהגים הטובים ביותר."

פלורש היא חלק מהדור הצעיר של נהגות מירוצים מצטיינות שפורצות קדימה בשנים האחרונות בסבב הפורמולה. כדי להגשים את חלומה להתחרות במירוצי הפורמולה אחד, הדרג הבכיר ביותר, הנהגת הצעירה יודעת שהיא חייבת להצטיין במירוצים השנה.

Leave a Reply

Name *
Email *
Website