מגישת הטלוויזיה אופירה אסייג: ״אני לא מוכנה שהמורים יהפכו לשק חבטות של משרד האוצר״

״יש לי מסר שאני רוצה להעביר לא למורים, אלא לאוצר״, אמרה אופירה אסייג היום (ראשון) בראיון ל"המהדורה הראשונה", בערוץ 12. אסייג, מגישת תוכנית הטלוויזיה "אופירה וברקוביץ’", היא אמא לשלושה תלמידי בית ספר. ״ליבי עם המורים", אמרה לאורן ויגנפלד. "כל פעם אני רואה ויכוח אחר עם הסתדרות המורים, עם הנהגת המורים, עם הסייעות, עם הגננות, עם המטפלות, אני חייבת לומר לך כאמא, ואני לא בעמדת מיעוט פה, שאני מודה לאל שיש בית ספר.

״אני לא מבינה מה רוצים מהמורים, מה רוצים מהמורות. למה שאני אעבוד ללא תשלום? למה שהם יעבדו ללא תשלום? אורן בוא, גם אתה לא בדיוק מתנדב בחדשות, ואף אחד אחר לא. אותי משגע שמבקשים מהמורות לעבוד בקיץ, למרות שלכל מורה יש משפחה, לכל מורֶה יש גם אישה, יש גבר, תתפלא גם לו יש רגעים.

״למה שלהם לא יהיה חופש? כי מה? כי הקורונה נפלה רק על המורים? אני לא מוכנה שהמורים יהפכו לשק חבטות של משרד האוצר. אני מאוד מכבדת את שי באבד, מנכ״ל משרד האוצר, אבל אני קוראת לו מכאן, רד מהמורים, רד מהמורים, לא יכול להיות שכולנו בקיץ נחפש יעדים אקזוטיים, נחזור לטוס, והמורים יעבדו, זה משגע אותי.
דבר העובדים בארץ ישראל
כל בוקר אצלך במייל

אישור ההצטרפות מהווה הסכמה לתנאי השימוש באתר

״אני היום, כאמא, יודעת ומרגישה כמה שהחינוך חשוב לילדים שלנו. אני מקווה שמר נתניהו ישים הפעם שר חינוך שאין לו בעיה עם שום ילד, עם שום צבע, עם שום עדה, עם שום החלטה, והוא ידאג לא רק לתלמידים, שהוא ידאג שיהיו לנו מורים שיהיו להם משכורות טובות. כי כשלמורים יהיו משכורות טובות, אנחנו ההורים נהנה, כי הילדים שלנו ייהנו.״

 

Leave a Reply

Name *
Email *
Website