מיקי חליקה מונה ליו”ר איגוד השחייה במקומו של ח”כ סימון דוידסון

שחיין העבר מיקי חליקה מונה היום (שלישי) ליו"ר איגוד השחייה במקומו של ח"כ סימון דוידסון (יש עתיד). בנוסף, אישרה ההנהלה את מינויה של שחיינית העבר, אניה גוסטמלסקי, כחברת הנהלה.

במסיבת העיתונאים שנערה בצהריים אמר דוידסון: "עברנו הרבה דברים בתקופה הזו. אני משאיר איגוד שחייה מדהים, אחרי משחקים אולימפיים יוצאי דופן, עם ארגון שפועל למופת בכל תחום. מיקי חליקה הוא האיש הנכון בזמן הנכון. האהבה לשחייה נמצאת אצלו בוריד וזה הכי חשוב".

נבחרת השליחים המעורבת של ישראל, לאחר שהעפילה לגמר בטוקיו ושברה את השיא הישראלי (צילום: סימונה קסטרווילארי, הוועד האולימפי בישראל)

דוידסון (51) מונה כיו"ר איגוד השחייה בשנת 2016 ונבחר לקדנציה שנייה בשנת 2020. במהלך התקופה בוצעו באיגוד מספר רפורמות מקצועיות, בהן מינויו של דייויד מארש ליועץ העל המקצועי של האיגוד ופתיחת מרכז המצוינות בהובלתו בסן דייגו, מינויה של אנה טרס למאמנת העל בשחייה אמנותית ופתיחת פרויקט המים הפתוחים והמרחקים.

מיקי חליקה דיבר על התפקיד החדש שלו ופתח עם איחולי ברכה לשחיינים הפראלימפיים שעושים הישגים מדהימים בטוקיו: "נבחרת השחייה הפראלימפית מראה שהיא כמה דרגות מעל המשחקים הפראלימפיים. אני נכנס לנעליים מאוד גדולות. אני רואה במשימה שלי להמשיך במה שנעשה פה ולדבר במונחים שישראל לא הייתה רגילה לדבר עליהם, כמו מדליה אולימפית".

מיקי חליקה: "אפשר לדבר על מדליה אולימפית" (צילום: ויקיפדיה)

חליקה (42) היה אחד השחיינים הגדולים של ישראל בכל הזמנים. הוא דורג במקום העשירי במשחקים האולימפיים בסידני 2000 במשחה ל-400 מעורב אישי, מדליסט הארד מאליפות העולם באותו משחה בבריכות קצרות ובעל שלוש מדליות מאליפויות אירופה (כסף ושתי ארד).

כמו כן, החזיק בשיאי ישראל במשחים ל-200 ו-400 מעורב אישי, 200 פרפר ו-400, 800 ו-1,500 חופשי. חליקה נבחר להנהלת איגוד השחייה לראשונה ב-2016 ושוב ב-2020 ובתקופה זו היה גם חלק מהוועדה המקצועית של האיגוד.

דבר היום
כל בוקר אצלך במייל

הרשמה

על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר

Leave a Reply

Name *
Email *
Website