מכבי חיפה, בנות הרצליה, אליצור חולון ומכבי אשדוד העפילו לשלב חצי גמר גביע המדינה מגדל

טל לב, מכבי חיפה (צילום: איגוד הכדוסל)

מכבי חיפה, בנות הרצליה, אליצור חולון ומכבי אשדוד העפילו אמש (חמישי) לשלב חצי גמר גביע המדינה מגדל לנשים אחרי ניצחונות במשחקי רבע הגמר. הרצליה ניצחה את רמה"ש בדרמה שהוכרעה בשניות הסיום, אשדוד וחיפה עשו את זה בהפרש גבוה ואליצור חולון גברה בחוץ על אליצור רמלה.

רבע אחרון יוצא מהכלל של מכבי חיפה נתן לה את הכרטיס הראשון לחצי הגמר אחרי ניצחון מוחץ 66:94 על מכבי ר"ג. למרות יתרון ב-9 נקודות בסיום הרבע הראשון, ר"ג לא נשברה ושמרה על משחק צמוד אבל הרבע האחרון של חיפה בראשות אמי אוקונקוו שקלעה 32 נקודות ולקחה 16 ריבאונדים.

מאי רווח נתנה הופעה נהדרת של 15 נקודות וצ’לסי הופקינס סיימה עם 13 נקודות, 8 ריבאונדים ו-8 אסיסטים. טל לב וגילי אייזנר הוסיפו 9 נקודות כל אחת. לרמת גן קלעה ג’יליאן אלין 21 נקודות ונופר שלום הוסיפה 8 נקודות.

במשחק הצמוד של הערב ניצחה בנות הרצליה את א.ס רמה"ש 83:84, הרצליה העפילה לחצי הגמר אחרי דרמה לא קטנה במשחק שהיה צמוד לכל אורכו והוכרע במהלך ניצחון של 3 נקודות (סל ועבירה) של פרומיס אמוקמרה 15 שניות לסיום.

בריאנה דיי קלעה 23 נקודות ולקחה 11 ריבאונדים, פרומיס אמוקמרה קלעה 22 נקודות ומסרה 10 אסיסטים. בריאנה ריצ’ארדסון וסינדי זמברוטה הוסיפו 16 נקודות כל אחת. ברמה"ש בלטה אלישה ג’נקינס עם 22 נקודות, צ’לסי קולייר קלעה 20 נקודות וג’סמין ג’ונס הוסיפה 19 נקודות.

מכבי אשדוד פתחה חזק את המשחק שלה מול אס"א ירושלים והובילה ב-22 נקודות הפרש כבר אחרי הרבע הראשון, מה שגרם לשאר דקות המשחק להיות לפרוטוקול, אשדוד סיימה את זה עם ניצחון מוחץ 60:97, שש שחקניות סיימו באשדוד עם ספרות כפולות כשנטשה היידמן מובילה אותן עם 26 נקודות ו-9 ריבאונדים.

שאטורי ווקר קלעה 18, קלאני בראון 15, דרו אדלמן קלעה 13 נקודות ולקחה 14 ריבאונדים, טל סהר קלעה 12 ומאי דיין 11. לירושלים תאודורה טורודיץ’ קלעה 22 נקודות וניקול מיכאליץ הוסיפה 20 נקודות.

רבע שני מצוין של אליצור חולון נתן לה שליטה על משחק החוץ ברמלה והיא הוליכה לאורך כל המחצית השניה בעיקר בגלל משחק יוצא מהכלל של ג’ני סימס ואלכס הארדן. רמלה הצליחה להוריד את היתרון עד 3 נקודות הפרש דקה לסיום אבל בקרב קליעות העונשין ניצחה חולון והעפילה לחצי הגמר אחרי 76:82.

הארדן קלעה 26 נקודות, סימס סיימה עם 20 נקודות, 23 ריבאונדים ו- 8 אסיסטים, קורטני הארט קלעה 18 נקודות, דניאל רבר 12 נקודות. לרמלה אליסה בארון קלעה 22 נקודות, שאקירה אוסטין הוסיף 18 נקודות, עדן רוטברג סיימה עם 9 נקודות.

דבר היום
כל בוקר אצלך במייל

הרשמה

על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר

תגיות:

Leave a Reply

Name *
Email *
Website