מפגש מרגש בין שחקני נירנברג לאוהדת בת 15 עם מחלה סופנית

ביום חמישי בצהריים, בסיומו של האימון של קבוצת נירנברג, הגיע קפטן הקבוצה האנו ברנס עם אורחת מיוחדת. ליאה מולר בת ה-15 חולה במחלה סופנית ונשארו לה רק מספר חודשים לחיות. חלומה הגדול היה לפגוש את שחקני קבוצת הכדורגל אותה היא אוהבת מגיל חמש.

ברגע שהגיעה למגרש להיפגש עם השחקנים, כבשה ליאה מידית את ליבם עם חיוכה המתוק וסיפרה הכואב. השחקנים הגיעו להצטלם אתה ולחלק לה חתימות, הסיעו אותה עם הכיסא הגלגלים וניסו להעניק לה את החוויה הכי טובה שהיא תוכל לקבל.

Lea (15) beim Club: Todkrankes Mädchen erfüllt ihren größten Wunsch https://t.co/0SGu1VH8k7

— Luca Wick (@LucaWick) February 14, 2019

נירנברג מדורגת כעת במקום ה-18 והאחרון בבונדסליגה. בסיום ביקורה ליאה עודדה את השחקנים ואמרה שהיא מקווה שהיא מאמינה שהקבוצה תצליח להישאר גם העונה בליגה, למרות שהיא כנראה לא תחיה עד אז. כעת נותר לקוות שהשחקנים יאבקו למענה במגרש ויבטיחו את ההישארות בליגה העונה.

ביקורה של ליאה באימון קבוצת נירנברג, מזכיר את החיבור המדהים בין הילד חולה הסרטן בראדלי לאורי לקבוצת סנדרלנד מהצ’אמפיונשיפ האנגלית, שריגש את כל אוהדי הכדורגל בעולם. הילד בן השש, שנלחם במשך רב חייו בסרטן התחבר לקבוצה האהובה אליו, ובמיוחד לכוכב הקבוצה ג’רמיין דפו. המאבק האמיץ של בראדלי הפך לסמל. הקשר המיוחד בינו לדפו שעטף אותו בחום ואהבה יוצאת דופן נהיה לאחד הסיפורים החזקים של השנה, חיבור החושף את המקומות הנפלאים והרגישים ביותר בנפש בני האדם שמשחק הכדורגל מסוגל להפגיש ולחבר בניהם.

רגעים קורעי לב קטנים כמו החיבור בין בראדלי לאורי ז"ל הקטן עם קבוצת סנדרלנד וכוכבה דאז ג’רמיין דפו או סיפורה העצוב וכואב של ליאה מולר של אוהדת כדורגל מסורה, הוא זה שמזכיר לנו את האמת הפשוטה. כדורגל גורם לנו להתרגש מכל הישג או ניצחון של הקבוצה אותה אנחנו אוהבים. הוא גם גורם לנו לשקוע בעצב מר כשהקבוצה שלנו מפסידה את האליפות, מודחת מהגביע או יורדת ליגה. כדורגל הוא חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו והוא תמיד יהיה שייך הרבה יותר לאוהדים ולאוהדות, מאשר לכל אחד אחר.

Leave a Reply

Name *
Email *
Website