ניצחון היסטורי: נבחרת הנשים בכדורמים גברה על גרמניה באליפות אירופה

נבחרת הנשים של ישראל בכדורמים עשתה הערב היסטוריה באליפות אירופה  בבודפשט, הונגריה. ישראל השיגה הערב (ראשון) את ניצחונה הראשון אי פעם באליפות אירופה לאחר שניצחה את נבחרת גרמניה בתוצאה 3:10 (1:3, 0:4, 0:3, 2:0). הקפטנית שונית סטרוגו כבשה רביעייה, ושתי הצעירות המוכשרות, הילה פוטוריאן ומרים בוגצ’נקו, הוסיפו שלישייה כל אחת. בעקבות הניצחון האדיר ישראל תסיים את האליפות בפעם השניה ברציפות בטופ ה-10 של אירופה.

בטורניר הבכורה של ישראל במפעל, יורו 2018 בברצלונה, הושגה נקודת הבכורה של הנבחרת בתיקו מול קרואטיה, היריבה אותה תפגוש ישראל ביום שלישי במשחק על המקום התשיעי.

גרמניה, שסיימה שמינית ביורו הקודם, נכנעה לפתיחה מוחצת של השחקניות בכחול-לבן. ישראל הגיע נחושה יותר למשחק החשוב שלה בטורניר. בדקה ה-4 הקפטנית שונית סטרגו כבשה את השער הראשון במשחק. שחקניות גרמניה השוו את התוצאה, אך עוד שער של שונית סטרוגו ושער של מרים בוגצ’נקו העלו את ישראל ל-1:3 בסיום הרבע הראשון. במהלך הרבע השני ישראל ברחה לגרמניות ועלתה ליתרון 1:7 עד המחצית. במחצית השניה ישראל המשיכה לשלוט במשחק ועלתה ליתרון שיא של 1:10, לפני שהגרמניות צימקו את התוצאה ל 3:10 בסיום.
דבר העובדים בארץ ישראל
כל בוקר אצלך במייל

אישור ההצטרפות מהווה הסכמה לתנאי השימוש באתר

#wp2020budapest #waterpolo ????♀️
⚠️ 34th LEN European Water Polo Championship-Budapest 2020
???? DAY 8 – WOMEN – RESULTS
???????? Germany 3 ???? 10 Israel ????????
???? Results ???? https://t.co/aRo3JtQtfT@DSV_Team @waterpolo_ger pic.twitter.com/i29y8lNSVy

— LEN EuropeanAquatics (@LENaquatics) January 19, 2020

יו"ר איגוד הכדורמים רויטל גלוסקא כהן: "ברכות לנבחרת והצוות על נצחון מרשים ראשון. כל אשר נותר כעת זה לסיים את הטורניר עם נצחון נוסף ולשפר את מיקומנו מהאליפות הקודמת. מאמינה בנבחרת". מאמן הנבחרת דימיטריס מברוטאס הוסיף: "יום היסטורי לכדורמים הישראלי ואני מקווה שנמשיך בדרך זו. לקבל רק 3 גולים ברמה הזו, זהו נתון מרשים להגנה שלנו. הבנות היו מרוכזות מאוד ועשו מה שצריך". השוערת איילת פרס אמרה: "היינו דומיננטיות מהפתיחה. אני מקווה שזהו אות לניצחונות נוספים של הנבחרת בהמשך הדרך".

Leave a Reply

Name *
Email *
Website