ניצחון חשוב לאס”א ת”א על קרית גת במחזור ה-12 של ליגת העל

ניצחון ענק לאס"א ת"א על האלופה מ.ס קרית גת במחזור 12 בליגת העל. אס"א ניצחה בתוצאה 3:1 בעזרת צמד אדיר של שחקנית הרכש החדשה והנוצצת, רחל רינסט. בנות נתניה עשו גם הן רכש זר חכם במהלך חודש ינואר, בעזרתו השיגו ניצחון בכורה בליגה 1:0 על הפועל באר שבע. מ.ס רמת השרון זכתה לקבל בחזרה את השוערת חנית שוורץ שהצליחה לייצב את ההגנה בדרך לניצחון חשוב 2:1 על מכבי חולון. מכבי חדרה נהנית מהשתלבות נפלאה של אנדראה לאיו שעברה לפני שבוע מקרית גת והובילה את חדרה לניצחון 5:1 על האקדמיה.

טבלת ליגת העל בכדורגל נשים 2018/2019 – מחזור 12 (גרפיקה: אידאה)

אס"א ת"א 3 – מ.ס קרית גת 1

משחק עונה מצוין בין שתי הקבוצות הטובות בליגה עד כה הוביל ל-4 שערים ומשחק התקפי משני צדי המגרש. אס"א מנצחת את המשחק הרבה בזכות משחק מעולה בשער של עמית כהן הצעירה, עם שתי הצלות אדירות ברגעים הקריטיים במהלך המשחק. לצידה הצטיינו במשחק העונה טליה זומר עם סחיטת פנדל ובישול וכמובן מעל כולן בלטה רחל רינסט השוויצרית. קרית גת הציגה את הזרה הברזילאית החדשה והמצוינת קארול שהייתה פעילה ומסוכנת מצד שמאל בהתקפה. האלופה הייתה חסרה שחקנית חוד שתכניס את הכדורים פנימה בהיעדר מלכת השערים רנה קולר המקסיקנית, שעזבה לאיסלנד והותירה חור שבהנהלת הקבוצה יצטרכו למלא עם שחקנית זרה חדשה.

בדקה ה-17 קרית גת עולה ליתרון ראשון במשחק. דניאל שולמן חטפה כדור במרכז המגרש ושלחה עם כדור עומק נהדר את עדן אביטל באגף ימין, אביטל פרצה לרחבת אס"א, בעטה למסגרת, שוערת אס"א עמית כהן הדפה את הכדור לרגליה של קארול שהבקיעה מקרוב את שער הבכורה שלה. בדקה ה-38 אס"א השוותה את התוצאה. טליה זומר הצעירה היתלה בהגנת קרית גת עם הכדור והוכשלה ברחבה על-ידי קארין סנדל. ורד כהן לקחה את הפנדל והבקיעה את שער השוויון החשוב.

במחצית השנייה שתי הקבוצות הגיעו להזדמנויות נהדרות. בדקה ה-72 טליה זומר חטפה את הכדור בחצי המגרש של אס"א, ראתה את התנועה הנהדרת של רינסט בהתקפה ושלחה כדור עמוק מדויק לרינסט שמול השער בעטה את הכדור לרשת. 2:1 לאס"א ושער בכורה לרכש המבטיח. תגובה מהירה של קרית גת שכמעט משווה את תוצאת המשחק. בדקה ה-74 קארול קיבלה כדור עומק מצויין, הטעתה את שי שדה ואת עמית כהן וכמעט כבשה אבל בזינוק שני נהדר, כהן הצילה שער בטוח. קרית גת מחפשת את השוויון ושוב בדקה ה-82 עמית כהן עוצרת, הפעם את הבעיטה של רעות רווחה. בדקה ה-87 רינסט כובשת את שערה השני עם בעיטה אדירה מחוץ לרחבה לפינה השמאלית לאחר בישול של רקפת זיידן. ניצחון ענק לאס"א ת"א שפותחת פער של 3 נקודות בצמרת.

הפועל ב"ש 0 – בנות נתניה 1

גם השנה ההנהלה המצוינת של בנות נתניה עושה בחכמה ומביאה רכש זר נהדר בחודש ינואר. נתניה מבינות שכדאי להן להשקיע את מיטב כספן בשחקניות זרות איכותיות בחצי השני של העונה, בעיקר כדי לצבור נקודות בתחתית הליגה במשחקי הפלייאוף התחתון ולכן הן לא משקיעות ברכש במהלך חצי השנה הראשון והפחות קריטי מבחינתן. בקבוצה פתחו את העונה עם שתי זרות והתחזקו בשתי זרות חדשות החודש ששדרגו את משחקן והביאו את ניצחון הבכורה.

לעומת זאת, ב"ש ממשיכה להיראות רע ולא מצליחה לשחזר את היכולת הטובה מהמחזורים הראשונים של העונה. השער היחיד במשחק נכבש בדקה ה-56 על-ידי אמאואל אודאדורה לאחר בישול מצויין של אנטוניה פקסיארץ.

האקדמיה 1 – מכבי חדרה 5

בעונה הקודמת כבשה שחקנית העונה אנדראה לאיו 28 שערים. העונה השחקנית הרומניה המצוינת נראתה כבויה והצליחה להבקיע רק שער אחד ב-10 משחקים. החיבור הטבעי בין שחקנית ההתקפה המשובחת שלא מצאה את עצמה העונה בקרית גת והקבוצה שהבקיעה רק 10 שערים ב-10 המשחקים הראשונים העונה, נראה כמו חיבור מושלם. לאיו פרחה מחדש בחדרה והבקיעה צמד בכורה מתוך חמשת השערים של חדרה במשחק. חדרה מגדילה השבוע את כמות השערים שלה העונה ב-50%.

בדקה ה-10 חדרה עלתה ליתרון ראשון במשחק. דניאל סופר בעטה מתוך הרחבה כדור חזק וגבוה שהכניע את שוערת האקדמיה, עמית ביילין. חדרה המשיכה ללחוץ והשיגה את השער השני בדקה ה-14. טל איסייב העבירה לצד שמאל את הכדור לאנדראה לאיו שבעטה פנימה את שער הבכורה שלה בקבוצה. בדקה ה-23 פרגון בהתקפת חדרה: בסוף מהלך של מסירות קצרות, דניאל סופר מפרגנת לאנדראה לאיו שהכניעה בפעם השנייה במשחק את שוערת האקדמיה. לפני סיומה של המחצית חדרה עלתה ל-4:0 משער של שובל טוויל לאחר בישול של שני דוד.

במחצית השנייה חדרה ממשיכה ללחוץ על השער של האקדמיה ובדקה ה-61 אנדראה לאיו פרצה מצד שמאלה והכניעה בבעיטה מצוינת את השוערת, אך השער לא נרשם לזכותה, לאחר דחיקה של הכדור על-ידי הזרה החדשה מרסלה סוזה. בדקה 73 האקדמיה צמצמה את התוצאה עם שער בבעיטה אדירה מחוץ לרחבה של זוהר כהן, לאחר בישול של נועה סלימהוג’יץ.

מכבי חולון 1 – מ.כ רמת השרון 2

רמת השרון משיגה ניצחון חשוב, לאחר שספגה מכה קשה עם פציעתה של כוכבת הקבוצה לי פלקון. למזלה היא מקבלת בחזרה בשער את שוערת נבחרת ישראל, חנית שוורץ, שמראה שוב עד כמה היא בורג מרכזי בהצלחה של המועדון. חולון מאבדת נקודות חשובות, אך צריך לזכור שהעונה עוד ארוכה והכל יכול להשתנות בצמרת הליגה השנה.

רמת השרון עלתה ליתרון ראשון בדקה ה-11 עם שער ענק של אקידה עסה שבעטה מ-30 מטר כדור גבוה וחזק שהכניע את שוערת חולון אנא דוס סנטוס.

בדקה ה-32 רמת השרון יוצאת להתקפה מתפרצת וכמעט מכפילה את התוצאה. שחקנית הרכש החדשה קורל חזן רצה עם הכדור קדימה ושחררה בעיטה אדירה לחיבורים, אנא דוס סנטוס בזינוק נהדר הדפה שער בטוח.

בדקה ה-53, אמנזה מארסי מעלה כדור קרן לרחבת רמת השרון. הכדור טייל על קו השער ופגע ברגלה של אקידה עסה שהכניעה בשער עצמי את חנית שוורץ. 1:1.

בדקה ה-60, טעות קשה בהגנת חולון הרחיקה את הכדור לרגליה של קלייר פלאולר שהבקיעה את שער הניצחון מקרוב. ניצחון חשוב לזכות רמת השרון במאבקי הצמרת.

Leave a Reply

Name *
Email *
Website