ניצחון לאס”א תל אביב על עמק חפר, משחק אחד לסיום העונה הרגילה

משחק אחד ניתר לסיום העונה הרגילה והמצב בצמרת נשמר. שלושת הקבוצות שנאבקות על האליפות השיגו ניצחונות קלים וממשיכות לצבור נקודות לפני הפלייאוף העליון. אס"א תל אביב השיגה ניצחון חשוב 1:4 את מכבי בנות עמק חפר, שבמדיה שיחקה לראשונה לי פלקון שחזרה למגרשים לאחר פציעה ממשוכת. רמת השרון שמרה על המקום הראשון עם ניצחון 0:2 על בנות נתניה. קרית גת השיגה ניצחון 0:1 על הפועל רעננה ומכבי חדרה גברה בחוץ 0:2 על מכבי חולון. 

טבלת ליגת העל לנשים בכדורגל, עונת 2019-2020, מחזור 13 (גרפיקה: אידאה)

אס"א תל אביב 4 – מכבי בנות עמק חפר 1

כשנותר משחק לסיום העונה הרגילה, צריך לקרות משהו מאוד מיוחד כדי שעמק חפר לא תעפיל בסיום המחזור הבא לפלייאוף העליון המקום הרביעי. עמק חפר מובילה ב-3 נקודות על מכבי חדרה ונמצאת עם הפרש שערים טוב יותר ב-7 שערים מחדרה. העולה חדשה זכתה לקבל חיזוק מאוד משמעותי, בדמותה של שחקנית נבחרת ישראל לי פלקון ששבה למגרשים לאחר פציעה קשה שעברה בעונה שעברה במדי רמת השרון. 

כבר בדקה ה-14 אס"א עלתה ליתרון ראשון במשחק, כדור חופשי של אס"א נהדף ע"י הגנת עמק חפר לשאניס פוסטר שנגחה את כדור לקורה ופנימה. תוך 3 דקות בלבד עמק חפר השוותה את התוצאה, אביגיל בוסוויל בעטה מחוץ לרחבה מעל ידיה של שוערת אס"א סידני דרינקווטר והשוותה את תוצאת המשחק. בדקה ה-63 אס"א ת"א עלתה ל-1:2. פוסטר עם מסירה לשירלי אוחנה שבעטה טיל מחוץ לרחבה פנימה.
דבר העובדים בארץ ישראל
כל בוקר אצלך במייל

אישור ההצטרפות מהווה הסכמה לתנאי השימוש באתר

בדקה ה-74 מיכל בין הבקיעה את אחד השערים היפים של העונה בליגת העל. בין, הבלמית של אס"א ת"א, לקחה כדור כ-25 מטר משערה והתחילה לדהור איתו לעבר השער של עמק חפר. בדרך עברה חמש שחקנית עמק חפר, נכנסה לתוך הרחבה ושחררה בעיטה חזקה פנימה. שער יוצא דופן למיכל בין. בדקה ה-84 נשרק פנדל לזכות אס"א, לאחר שטליה זומר שלחה בכדור עומק את שאקירה דונקן שהוכשלה ברחבה ע"י שוערת עמק חפר פורטונה רובין. זומר הצעירה בעטה פנדל מושלם לחיבורים. 

מיכל בין מאס"א תל אביב ברך לשער מול בנות עמק חפר, מחזור 13 (צילום מושיק אושרי, אס"א ת"א)

מ.כ.נ. רמת השרון 2 – בנות נתניה 0

רמת השרון ממשיכה להוביל את הליגה ולא איבדה נקודות מול היריבה מהתחתית. לאחר מחצית ראשונה מאופסת הצליחו שחקניות רמת השרון לפרוץ את הגנת נתניה. בדקה ה-57, דליה דכוור הגביהה מצד שמאל כדור קשתי לתוך רחבת נתניה. מור אפרים עלתה מעל כולן ונגחה בחוזקה פנימה, 0:1 רמה"ש. בדקה ה-90 נתניה לחצה להשיג את השוויון, רמת השרון הוציאה מתפרצת מהירה, במהלכה בישלה סטפני לופז לשירה אלינב את השער השני במשחק. 

מ.ס קרית גת 1- הפועל רעננה 0

ניצחון חשוב של קרית גת על רעננה המחוזקת, אשר שומר עליה בשלישיית הצמרת. קרית גת תצטרך לא לאבד נקודות יקרות ערך מול הקבוצות שהיא צריכה לנצח ולקוות למהפך משמעותי מול רמת השרון ואס"א ת"א שפתחו פער קטן, אך ניתן לסגירה ממנה. את שער הניצחון במשחק הבקיעה פרנצ’סקה פרירה בדקה ה-12.

מכבי חולון 0 – מכבי חדרה 2

חדרה ממשיכה לשפר עמדות ולנצח משחקים לקראת הפלייאוף. למרות השיפור המשמעותי ביכולת בעקבות השינויים שעשתה, הפעם ככל הנראה הקבוצה תצטרך לראות את משחקי הפלייאוף העליון נערכים בלעדיה. כדי להעפיל אליהם היא תצטרך לנצח במחזור הבא בתוצאה גבוהה את אס"א ת"א ולקוות להפסד בהפרש שערים גבוה של עמק חפר לקרית גת. 

מול מכבי חולון, בנות חדרה עשו את העבודה עם שני שערים וניצחון חשוב. בדקה ה-30 דניאל שולמן הוכשלה ברחבה של חולון. בורגולה רוזלורד לקחה את הפנדל ובעטה אותו פנימה. בדקה ה-88 רוזלורד בישלה לאנלי לייטנר שבעטה כדור חזק מחוץ לרחבה פנימה והבטיחה את הניצחון לזכות חדרה. 

Leave a Reply

Name *
Email *
Website