נמשכים החיפושים אחר חשוד בתקיפת אמו במעלות

המשטרה מבקשת את עזרת הציבור בחיפושים אחר ודים בורנשטיין, בן 19 ממעלות, החשוד בתקיפת חמורה של אמו בשישי האחרון. מהמשטרה נמסר תיאורו של בורנשטיין: "גובה 1.92 מטר, שיער בצבע בלונדיני, עיניים בצבע בהיר, על צווארו בצידו הימני קעקוע גדול. נעל נעלי הרים בצבע בהיר ולבש מעיל. כל היודע דבר על מקום הימצאו מתבקש לפנות למוקד 100 של משטרת ישראל".

בשעות הצהריים ביום שישי התקבל דיווח במשטרה אודות האישה, שנמצאה בביתה בעיר מעלות בצפון, כשהיא פצועה באופן קשה וחבולה בראשה. למקום הגיעו חובשים ופראמדיקים של מד"א, שהעניקו לאם טיפול רפואי ופינו אותה לבי"ח נהריה במצב קשה עם חבלת ראש, כשהיא מורדמת ומונשמת. הפראמדיקים של מד"א ערן פרידלנדר ותום כרמי סיפרו: "כשנכנסנו לדירה ראינו אישה כבת 47 שוכבת מחוסרת הכרה כשהיא סובלת מחבלת ראש מדממת קשה. הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה ופינינו אותה במהירות לבי"ח כשמצבה קשה ולא יציב."

תוך זמן קצר עלה חשד לפיו האישה הותקפה על ידי בנה בן ה-19, כאשר הרקע לאירוע אינו ברור. המשטרה פעלה בזירת האירוע באיסוף ממצאים ובסריקות לאיתור החשוד ומעצרו. במוצאי שבת הוציאה המשטרה צו איסור פרסום על כל פרט מפרטי החקירה.

למרות צו איסור הפרסום הודיעה המשטרה היום (ראשון), יומיים לאחר האירוע, פונה המשטרה לציבור ומבקשת את עזרתו באיתור בורנשטיין, החשוד בתקיפה חמורה.

Leave a Reply

Name *
Email *
Website