נתניהו בעצרת האו”ם: חיזבאללה מחזיק מחסן טילים בלב שכונת מגורים בביירות

ראש הממשלה בנימין נתניהו חשף הערב (שלישי), בנאומו בכינוס השנתי של עצרת האו"ם מחסן טילים של חיזבאללה, שלטענתו הוקם בלב שכונת מגורים. "בשכונת ג’נאח, ליד נמל התעופה בביירות, מחזיק חיזבאללה מחסן נשק סודי, מוקף בבתים אזרחיים", אמר נתניהו בנאום מוקלט מראש, "אני אומר לתושבי ג’נאח: אתם צריכים לפעול עכשיו ולמחות. אם זה יתפוצץ, זו עוד טרגדיה".

"איראן מעמידה אתכם בסכנה גדולה, אתם צריכים להבין שמה שעשו לא ייעשה", הוסיף ראש הממשלה, "אתם צריכים לדרוש מהם להסיר את המחסנים האלה. מחסן כזה התפוצץ לאחרונה. חיזבאללה חייב להפסיק להשתמש בלבנון ואזרחיה כמגן אנושי".

בהמשך דבריו, התייחס נתניהו להתפתחויות המדיניות האחרונות במזרח התיכון. "הנגיף משתולל בכל העולם, אבל אני שמח לבשר שהשנה אני יכול לבשר בשורה טובה מהמזרח התיכון. אפילו שתיים", אמר, "מוקדם יותר החודש, חתמה ישראל על הסכם היסטורי עם האמירויות ועם בחריין. זו הייתה הפעם הראשונה שהסכם שלום בין ישראל לשתי מדינות נחתם באותו יום. אין לי ספק שעוד מדינות ערביות ומוסלמיות יצטרפו למעגל השלום. בקרוב. בקרוב מאוד. לפלסטינים אין יותר וטו על השלום באזור שלנו".
דבר העובדים בארץ ישראל
כל בוקר אצלך במייל

אישור ההצטרפות מהווה הסכמה לתנאי השימוש באתר

הכינוס השנתי של עצרת האו"ם, שמציין 75 שנים להקמתו, מתקיים השנה בצל המגפה העולמית. במקום הנאומים המסורתיים של ראשי כל המדינות, מוקרנים סרטונים נאומים שלהם שהוקלטו מראש. לאולם האו"ם בניו-יורק, המפורסם בקיר השיש הירוק, הוזמן רק נציג אחד מכל מדינה והדיפלומטים חויבו לחבוש מסיכות ולשמור מרחק זה מזה. ​

Leave a Reply

Name *
Email *
Website