נתניהו: נצמצם את הבירוקרטיה בסיוע לעצמאים, הקלות נוספות בכפוף ל’נורות אדומות’

ראש הממשלה נתניהו פירט הערב את התכנית להקלות על המגבלות בעקבות הקורונה. לפי נתניהו, הגבלת 100 המטרים ביציאה מהבית תבוטל. ויותרו גם ביקורי קרובי משפחה מדרגה ראשונה וכן סבא וסבתא. "זו בשורה גדולה". אני מבקש מכם עדיין לא לחבק, לא לנשק, לא לגעת, לשמור מרחק, אני יודע שזה קשה. צריך לשמור על המרחק כדי לשמור עליהם"

נתניהו אמר: "כרגע אנחנו משאירים את הגבלת ההתקהלות עד 20 איש. בעוד שבועיים ב-17 במאי אנחנו נתיר התכנסות של 50 איש. בלג בעומר נאפשר חתונות של 50 איש. ב-31 במאי נאפשר התקהלות של 100 איש וב-14 ביוני נוכל לבטל כליל את מגבלת ההתקהלות. כל זה תלוי בכך שבשום שלב לא תידלק נורית אדומה כתוצאה מזה שאין הגבלה על הכללים, שמירת מרחק 2 מטר, שמירה על היגיינה וחבישת מסכות".

עוד אמר נתניהו כי הסיוע לעצמאים יעבור למתכונת של טופס אינטרנטי שימולא על ידי המבקש, ובסופו יועבר אליו הכסף ישירות לחשבון הבנק. "אנחנו פותחים את הכלכלה של המשבר. אנחנו נעשה הכל לדאוג לכם אזרחי ישראל. לשכירים לעצמאים למבקשי העבודה קודם כל נעשה מאמצים למלא את החור שנפער בהכנסה שלכם. אנחנו חושבים עליכם על מוכר הפלאל מוכר הפרחים, הספר, הקוסמטיקאית אנחנו רוצים לעזור לכם בלי בירוקרטיה מיותרת. ואת זה למדתי בארה"ב. אנחנו הלכנו לממשלה ולכנסת וביקשנו הרבה מאוד כסף, וקיבלנו מיליארדים. וכשבאנו להוציא אותו ולתת אותו לעצמאים ולעסקים זה נעצר בגלל כל מיני בירוקרטיות."
דבר העובדים בארץ ישראל
כל בוקר אצלך במייל

אישור ההצטרפות מהווה הסכמה לתנאי השימוש באתר

"שר האוצר ואני כשראינו שהכסף לא מגיע במהירות הדרושה החלטנו להנהיג את השיטה האמריקאית כאן. אם אתה נכנס למחשב ועומד בקריטריונים אתה מקבל את הכסף מיד. זה מה שמתחיל למעשה מחר. זה מה שייתן לאנשים את מה שהם רוצים לראות. נמצא פה ראש רשות המסים ערן יעקב. תודה שאתם עומדים בלחץ פיזי מתון", אמר.

"אנחנו נחזיר את המשק למסלולו הנכון נדאג למסלולים של קנייה וצמיחה כי כשאנשים מקבלים את הכסף הם מתחילים להוציא ולקנות. זה לא יחזור לשגרה שהיתה לפני הקורונה אבל אנחנו מסוגלים לפתח בתוך שגרת הקורונה כלכלה הרבה יותר חזקה עם תעסוקה הרבה יותר איתנה."

Leave a Reply

Name *
Email *
Website